Skogli Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 :!: har du kjæreste? Hvis ikke så kan det forklare en del 5178599[/snapback] joda, jeg er nok desverre opptatt søten. 3 år på mandag faktisk. men tøsa er i spania og studerer for tiden så det forklarer vel sitt! 5178615[/snapback] Jepp Miriann: Jepp, men det er bare litt surt at det ligger bilde av oss på RPP da :whsitle: Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Du får sagt det Kenneth! :!: Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 askogli : Ups..vi røpte oss der Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 ellers noen som skal noe annet enn og sitte forran datan i dag da ? 5178607[/snapback] Det er et kvarter igjen av dagen, så; nei. 5178614[/snapback] hømm i morgen da phax: *knis* FtZ-: jeg bor ikke på Ullanhaug, Storhaug bor jeg. Er ikke student, er i fast jobb. Er ferdig med studiene askogli: He he..ja, det er lurt med sånne anonyme avatarer 5178616[/snapback] da er vi jo nesten naboer , jeg bor på nytorget hømm jeg mente og ha lest at du var student , men sikkert bare hukomelsen min som tuller , nå gikk dama og la seg , og di resterende sitter og krangler om et ellerannet som jeg ikke følger med på Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 da er vi jo nesten naboer , jeg bor på nytorget hømm jeg mente og ha lest at du var student , men sikkert bare hukomelsen min som tuller , nå gikk dama og la seg , og di resterende sitter og krangler om et ellerannet som jeg ikke følger med på 5178642[/snapback] Jeg bor ikke mange metrene fra nytorget faktisk Jeg har vært student da, om det teller He he...det vorspielet ditt tar helt av føler jeg. Hvor skal du ut forresten? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) askogli : Ups..vi røpte oss der 5178641[/snapback] Opps, ja EDIT: Noen forumbrukere her som bur i nærheten av Os? La oss si 30 min med buss fra Os? Skal nemlig flytte til Os neste år tenkte jeg Endret 19. november 2005 av askogli Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 hømm jeg har forspill nå , dama er dritings og diskuter jobb med en like dritings sjef som er her , det er 2 stk nede på dassen og puler ( en kolega av dama og en "veninne" av han ) så da sitter jeg her forran datan og drikker øl før meg selv , bra at jeg har dere og prate med btw etter at jeg oppdaterte datan høres den ut som en jetmotor , skjermkortet må det gjøres noe med 5178524[/snapback] Lyd liker vi ikke. I dag har jeg flytta over PC-en i det ny kabinettet(LianLi PC6070) med en MIST 500W. Det er en fryd med støydempet kabinett! Det tok ikke 2, som jeg hadde regnet med, men 6 timer å flytte. Det var verdt det dog. Nå har jeg orna meg popkorn og sjokolade. Tror nesten dette er bedre enn pulings på dassen til ftz 5178620[/snapback] det sier jeg meg enig i , jeg ville ikke pult dama mi på denn dassen , det er sopp og andre ekle ting der nede ( i kjelleren ) da er vi jo nesten naboer , jeg bor på nytorget hømm jeg mente og ha lest at du var student , men sikkert bare hukomelsen min som tuller , nå gikk dama og la seg , og di resterende sitter og krangler om et ellerannet som jeg ikke følger med på 5178642[/snapback] Jeg bor ikke mange metrene fra nytorget faktisk Jeg har vært student da, om det teller He he...det vorspielet ditt tar helt av føler jeg. Hvor skal du ut forresten? 5178646[/snapback] jeg bor i midtre dalgate , hvor holder du og mannen din til da ?? jeg tro jeg kommer til og havne på beverlys etter hvert , må bare komme meg så langt som og bli kvitt alle folkene som er på forspill her , dvs di som sitter og krangler nede i 1 etage , han sjefen til dama hintet om at di hadde pult på dassen ( noe som det faktisk viser seg at di ikke har gjort ) og da tilta dama , så nå krangler di og dama mi har blitt hinsidis dritings og har tatt en bøtte med seg på soverommet og lagt seg ( bøtta er til og spy i hvist det blir så ille ! ) liv hos meg ja Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 ellers noen som skal noe annet enn og sitte forran datan i dag da ? 5178607[/snapback] Det er et kvarter igjen av dagen, så; nei. 5178614[/snapback] hømm i morgen da Da blir det pulings på dassen din, evt. familiemiddag. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Høres ut som et vorspiel uten et mål. Med tanke på at folk går å legger seg. *høre på U2* Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) FtZ- : Unnskyld at jeg ler, men for et tragisk vorspiel!! Vi bor ikke langt fra *kremt* Langgata. Edit: Langgata, ikke LANgata Endret 19. november 2005 av Mirann Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Unnskyld at jeg ler, men for et tragisk vorspiel!! 5178688[/snapback] Tragisk!? Livlig ville jeg si. Kunne jo nesten vært med på Hotel Cesar. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Minority report var egentlig grei.. *Ut på byen* hareeeem Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Innleggstelleren din står fast Mirann. Den har stått på 14 innlegg i flere timer. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Innleggstelleren din står fast Mirann. Den har stått på 14 innlegg i flere timer. 5178700[/snapback] Du vet at off topic ikke teller på innleggstelleren? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Tomat-Ulf: Tragisk og livlig kan være to sider av samme sak ^FeKtus: Er nok fordi jeg ikke skriver noe vettugt her Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Innleggstelleren din står fast Mirann. Den har stått på 14 innlegg i flere timer. 5178700[/snapback] Du vet at off topic ikke teller på innleggstelleren? 5178705[/snapback] Dæven, begynner visst å bli trøtt! Kom på det nå... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Tomat-Ulf: Tragisk og livlig kan være to sider av samme sak 5178715[/snapback] Du har rett. Glemte at Hotel Cesar var tragisk også. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Tomaten: He he...ja, cæsar kan være VELDIG tragisk! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Ahaha, se på alle fantaene de har i Japan: Japan オレンジ [Orange] グレープ [Grape] メロン [Melon] メロンソーダ [Melon Soda] トロピカルフルーツ [Tropical Fruits] すもも [ Plum ] クラブソーダ [Club Soda] アップル [Apple] レモン [Lemon] ゴールデングレープ [Golden Grape] フルーツパンチ [Fruit Punch] パインフルーツ [Pine Fruits] アップルミックス [Apple Mix] ストロベリー [strawberry] パインアップル [Pineapple] ピーチ [Peach] トロピカルパンチ [Tropical Punch] 青りんご [Green Apple] マスカット [Muskat Grape] ガラナ [Guarana] グレープフルーツ [Grapefruit] スカッシュパンチ [squash Punch] クリアーパイン [Clear Pine] ゴールデンパイナップル [Golden Pineapple] グリーンマスカット [Green Muskat Grape] クリアピーチ [Clear Peach] 南の島ブレンド [southern Island Fruits] さっぱりリンゴ [Refreshing Apple] すっきりライチ [Clear Lychee] あっさりベリー [simply Berry] ファンキーレモンC [Funky Lemon C] ラ・フランス [La France] フルーティーグレープフルーツ [Fruity Grapefruit] ホワイトピーチ [White Peach] ゴールデンアップル [Golden Apple] スウィーティー [sweety] さっぱりピーチ [Refreshing Peach] ライチ [Lychee] ホワイトストロベリー [White Strawberry] ウィンターアップル [Winter Apple] フルーティーメロン [Fruity Melon] スウィートグレープフルーツ [sweet Grapefruit] ビタミンCスカッシュ [Vitamin C Squash] アミノサイダー [Amino Cider] みかん [satsuma Orange] あんず [Apricot] ゆず [Yuzu] ルートビアー [Root Beer] キウィ [Kiwifuruit] Kilde: Wikiepeida->Fanta. Jeg SKAL til japan og komme hjem med 2 av hver variant! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Så Gladiatoren og South Park 912 i dag med TLZ. Ellers så må jeg stå opp klokka 10 i morgen FtZ-: hehe, Hørest kos ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg