Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hehe, du fikk nok feil intrykk av det inlegget mitt ovenfor. Vi(hun) har ikke spurt moren.... Me bare små snakker om det og har så og si bestemt oss at vi venter til hun er 16 eller når hun vil og moren seier det er greit. :)

5178443[/snapback]

 

åvel, men dere kan jo sove sammen selv om dere ikke har dere. er veldig kos det også. bare husk på og lette litt på trykket før dere legger dere da! :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, du fikk nok feil intrykk av det inlegget mitt ovenfor. Vi(hun) har ikke spurt moren.... Me bare små snakker om det og har så og si bestemt oss at vi venter til hun er 16 eller når hun vil og moren seier det er greit. :)

5178443[/snapback]

 

åvel, men dere kan jo sove sammen selv om dere ikke har dere. er veldig kos det også. bare husk på og lette litt på trykket før dere legger dere da! :wee:

5178469[/snapback]

Haha, hoho, *tørke lattertårene*

 

Selvfølgelig, men hun har ikke dobbelseng :ermm: Men den er stor nok for oss begge... ;)

Lenke til kommentar

hømm jeg har forspill nå , dama er dritings og diskuter jobb med en like dritings sjef som er her , det er 2 stk nede på dassen og puler ( en kolega av dama og en "veninne" av han ) så da sitter jeg her forran datan og drikker øl før meg selv , bra at jeg har dere og prate med :D

 

btw etter at jeg oppdaterte datan høres den ut som en jetmotor , skjermkortet må det gjøres noe med

Lenke til kommentar
hømm jeg har forspill nå , dama er dritings og diskuter jobb med en like dritings sjef som er her , det er 2 stk nede på dassen og puler ( en kolega av dama og en "veninne" av han ) så da sitter jeg her forran datan og drikker øl før meg selv , bra at jeg har dere og prate med :D

 

btw etter at jeg oppdaterte datan høres den ut som en jetmotor , skjermkortet må det gjøres noe med

5178524[/snapback]

Er ikke forspill når du "kåter" opp dama før sex da?

Lenke til kommentar
hømm jeg har forspill nå , dama er dritings og diskuter jobb med en like dritings sjef som er her , det er 2 stk nede på dassen og puler ( en kolega av dama og en "veninne" av han ) så da sitter jeg her forran datan og drikker øl før meg selv , bra at jeg har dere og prate med :D

 

btw etter at jeg oppdaterte datan høres den ut som en jetmotor , skjermkortet må det gjøres noe med

5178524[/snapback]

Er ikke forspill når du "kåter" opp dama før sex da?

5178563[/snapback]

 

jo det er de og , men det heter jo forspill når man skal på byen og sitter hjemme og drikekr først ;)

FtZ- :

 

Høres ut som et koslig vorspiel :p

5178564[/snapback]

 

 

ja ikke sant , har ikke du fest i dag , jeg rømmer glat her i fra for og komme opp på ularnhaug ( jeg regner nesten med at du bor der sidne du er student ( hvist du da var student ) :p )

Lenke til kommentar
askogli: Det er fordi jeg vil være anonym :p

5178582[/snapback]

 

øø og du har ikke lagt inn masse bilder av deg i rpp :p så mye for og være anonym altså :D

 

 

Miriann: Den avataren var litt rar synest jeg.... Ser bare den venstre skulderen....

5178575[/snapback]

 

du ser venstre skulder, jeg ser venstre puppen. det er forskjell på folk. :fun:

5178583[/snapback]

 

 

jeg ser og bare en pupp :dribble:

Lenke til kommentar
hømm jeg har forspill nå , dama er dritings og diskuter jobb med en like dritings sjef som er her , det er 2 stk nede på dassen og puler ( en kolega av dama og en "veninne" av han ) så da sitter jeg her forran datan og drikker øl før meg selv , bra at jeg har dere og prate med :D

 

btw etter at jeg oppdaterte datan høres den ut som en jetmotor , skjermkortet må det gjøres noe med

5178524[/snapback]

Lyd liker vi ikke. I dag har jeg flytta over PC-en i det ny kabinettet(LianLi PC6070) med en MIST 500W. Det er en fryd med støydempet kabinett! :love:

Det tok ikke 2, som jeg hadde regnet med, men 6 timer å flytte. Det var verdt det dog. Nå har jeg orna meg popkorn og sjokolade. Tror nesten dette er bedre enn pulings på dassen til ftz :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...