Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Genialt...ring opplysningen for å få fasiten på hvordan ordet dobbeltseng staves på et vorspill :p

5178061[/snapback]

hehe genialt

 

Har en 16 - 17 årig lovt til å ha sex med en 15 årig med morens tilatelse? :hmm:

5178276[/snapback]

 

 

vell er ikke 15 den sexuele lavalderen i norge , i såtilfelle er det ok , og hvem spørr mora før man knagger datra ??

 

er ikke noe som "lammekjøtt" :dribble:

 

 

 

btw skål

Lenke til kommentar
Har en 16 - 17 årig lovt til å ha sex med en 15 årig med morens tilatelse? :hmm:

5178276[/snapback]

 

Ehem, den seksuelle lavalder er jo 16 i Norge.

Så jeg tror ikke det er lov, selv om moren tillater det. :hmm:

5178312[/snapback]

Men som sagt. Om ingen nevnet det for politiet, så skjer ingenting. Det absolutt værste er at hun kan anmelde deg for voldtekt etterpå. :shrug:

Lenke til kommentar

Takk, og takk for at du minnet han på det med sykdommen Tomat-Ulf. :)

Det med sykdommen vil jeg helst ikke snakke så mye om.

 

Overnattet hos henne fra "fredan" til idag... dog vi såv ikke på samme rom, men hun kom og vekket meg... Trur aldri har blitt glad for å bli vekkt klokken halv 10 på en lørdags morgen... :love:

*dagdrømmer*

Lenke til kommentar
... Overnattet hos henne fra "fredan" til idag... dog vi såv ikke på samme rom ...

5178398[/snapback]

 

mora synes det er greit at dere knuller men ikke at dere sover sammen?

5178424[/snapback]

Hehe, du fikk nok feil intrykk av det inlegget mitt ovenfor. Vi(hun) har ikke spurt moren.... Me bare små snakker om det og har så og si bestemt oss at vi venter til hun er 16 eller når hun vil og moren seier det er greit. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...