Dandar Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Puttet isbiter i colaglasset for 5 minutter siden, nå smaker cola'n vann Du må drikke Colaen mens den er fersk da Hastverk er lastverk Ikke når det gjelder Cola. De 2 første slurkene Cola smaker godt, resten smaker elendig. I min munn that is Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Puttet isbiter i colaglasset for 5 minutter siden, nå smaker cola'n vann Du må drikke Colaen mens den er fersk da Hastverk er lastverk Ikke når det gjelder Cola. Hehe Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 It's all about trusting your "kebab-sjappe", man. Got to know if it's clean.Can't just go and order a "kebab" from an unknown "kebab-sjappe". It's for educational purposes Ikke forundret hvis det er noen saftige skrivefeil.. Good. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 2 kamerater av meg har lest på eksamen siden klokken 9.00 nå... det er prøveeksamen ffs... får dårlig sammvittighet når jeg hører de geeker og jeg sitter her og nerder Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 It's all about trusting your "kebab-sjappe", man. Got to know if it's clean.Can't just go and order a "kebab" from an unknown "kebab-sjappe". It's for educational purposes Ikke forundret hvis det er noen saftige skrivefeil.. Good. Ok, jeg suger fargen ut av mormor(nei, ikke marmor) når det gjelder engelsk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 http://dictionary.reference.com/search?q=gotta Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Har akkurat kommet heim fra konsert på skulen eg. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=279386 Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Var du med i ulykken? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Har akkurat kommet heim fra konsert på skulen eg. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=279386 Nærmere hundre elever forsvant ned i orkestergraven, og landet delvis oppe på hverandre. Det skal også ha falt ned en høyttaler fra scenen som traff enkelte av elevene. Damn, ser det for meg Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Var du med i ulykken? Eg gikk ikkje ned på gulvet som mange andre, men satt rett over og såg at folk bare forsvant ned i gulvet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Har akkurat kommet heim fra konsert på skulen eg. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=279386 100 stykker datt ned og så få skadet er ikke verst da. Går vel litt på flaks. Satser på at det gikk bra med de fleste. Ikke helt bra situasjon nei Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 var nok mange sjokkskader og, er ikkje så gøy å dette 2-3 meter ned og så se kameraten ligge med blodig bein stikkende opp fra låret. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 "Etter ulykken fikk alle elevene fri." Thank god! Nje, kjedelige greier. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 yay, fikk fri en time ja. hvertfall de som kom seg ut, var endel som satt fast... Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) noooo...! www.norway.husqvarna.com faen heller, skal man ikke få lov og drive litt ærlig og rederlig piratkopiering lengre..!! Endret 1. juni 2005 av phax Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 De 2 første slurkene Cola smaker godt, resten smaker elendig. I min munn that is Jeg tror nok ikke så mange har lyst til å drikke Coca Cola fra munnen din, så det er jo greit. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) noooo...! #Ingen linker til torrentsider# faen heller, skal man ikke få lov og drive litt ærlig og rederlig piratkopiering lengre..!! *gråte* Endret 1. juni 2005 av Jankee Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) noooo...! #Ingen linker til torrentsider# faen heller, skal man ikke få lov og drive litt ærlig og rederlig piratkopiering lengre..!! *snufs* Endret 1. juni 2005 av Jankee Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) noooo...! #Ingen linker til torrentsider# faen heller, skal man ikke få lov og drive litt ærlig og rederlig piratkopiering lengre..!! Har de lov til å beslaglegge serverene dems, da? Endret 1. juni 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg