Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg begynte i august, og har sett gjennom snart 15 sesonger, og det er skuffende få nye blant de, kanskje 20 episoder jeg ikke hadde sett i løpet av 13-14 sesonger.

5177972[/snapback]

 

ja det jeg også merker, er på slutten av sesong 8 nå, og 11-16 har jeg sett. lite nytt, men herregud så morsomt det er iblant. :wee:

Lenke til kommentar

Artig hvordan et blodig hjerte og nisselue gir meg julestemning.. :!:

 

Nei nei.. sitter no her og surmuler/griner/slår i borde/gjesper/overtenker ting.. :p

 

Hmmm lurer på kordan det er å feste... 18 år og denne uka fikk eg vite ka et (gud vet kordan det skrives.. men høres no slik ut) forspill... e :dontgetit:

 

Være med gode venner på byn...eller bare på besøk hos kjæresten å "se" film.. nei nei..

 

HMMMMM kanskje eg burde ringe noen... :cool:

Lenke til kommentar
Den gjelder når man quoter også ja...

5177583[/snapback]

Tror det når jeg ser en admin si det. Uansett, da blir det etter min mening litt vilt.

5178055[/snapback]

Er da snakk om sunn fornuft også da...

5178065[/snapback]

 

Er det vel ikke. Det er snakk om at man må bruke tid på å skrive som om man formulerer en lovendring.

Lenke til kommentar
Er det vel ikke. Det er snakk om at man må bruke tid på å skrive som om man formulerer en lovendring.

5178098[/snapback]

Pen overdrivelse. Dette kommer pga dette er noe "de høyere" herrer ønsker, ikke pga man setter seg og lager en regel bare for å irritere andre.

Men nok om det. Som Ueland sa, send en PM og diskuter det videre med han.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...