Bandidos-Pelle Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Temaet var "love and friendship". Det gikk slick, og sensoren begynte å gråte fordi hun likte fremføringen så godt. Fakta. Ok, SÅ bedårende er du ikke . Garantert rusk i øyet Det har du etter all sannsynlighet helt rett i. Det var nok ikke fordi jeg var så jævlig bedårende, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Da jeg gikk filmvitenskap så så vi på film, var jo et virkelig trist øyeblikk da, og jeg hadde maximum rusk i øyet da, rant tårer som noe anna rart.. Ekstreme greier, veldig morro Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 det var derfor Eline ikke ville ha meg mer, hun sa jeg ikke var gammel nok, og hun ville ha en med bedre skjeggvekst! Jeg vil jo fortsatt ha deg da, jeg har aldri sagt noe annet Eller er du lei av meg? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=279392 PSAS må være kjedelig for en mann. (U)heldigvis er det kun kvinner som kan få PSAS... Persistent sexual arousal syndrome is a rare disorder found in women. Ikke at det har noe å si for oss hormonladede unggutter, rekorden min er 300+ på én dag anyway Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Pøsler og lompsler til middag! .. nå er det rimelig kjedelig her egentlig. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) .. nå er det rimelig kjedelig her egentlig. det var trist å høre.... Har det faktisk ganske kjedelig sjølv... Skal snart starte å pugge til prøve *mega SUKK* Endret 1. juni 2005 av Zippio Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg vil jo fortsatt ha deg da, jeg har aldri sagt noe annet Eller er du lei av meg? Jo du lå og mumlet det i søvne hele natta mens du gnisset tenner og! neida, selvsagt er jeg ikke lei Eline! var bare litt dårlig humor i nattetimene, fått noe respons fra skjeggulfene her på forumet da? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Noen som har en god idè for hvordan jeg kan få lillebror til å skjerpe seg? Han er frekk og klarer ikke å oppføre seg, og han gjør alt vi sier at han ikke skal gjøre. Det verste er at han absolutt ikke kan forstå det uansett hva jeg/mor/far har prøvd. Han bare ler av det. Han er også utrolig sladrete, så jeg burde ikke gjøre noe som risikerer at jeg får 1 års husarrest. ---> <----- ----- 1 MP - mer enn nok til A4? :!: ----- VG-sak Bor like ved, kjenner noen av de som falt. ----- Matteeksamen gikk dårlig. Jeg kan ikke psyke meg ned med å synes synd på meg selv nå, for det er bare 2 dager til fysikkeksamen. Så Eksamenssekretariatet kan selvantenne og snuble ned i et basseng med bensin. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 fått noe respons fra skjeggulfene her på forumet da? Hehe, nei har ikke det altså Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Digg når du får så jævlig diare at du må dusje. Faens skummle kebaba fyr.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hehe, nei har ikke det altså dårlig greier altså, hadde trodd at ryktene om at ei ung snerten brud liker hårete gamlinger burde satt litt fart i skjegget til folk her. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hehe, nei har ikke det altså dårlig greier altså, hadde trodd at ryktene om at ei ung snerten brud liker hårete gamlinger burde satt litt fart i skjegget til folk her. øyh Phax, jeg tok kontakt med henne før du begynte med detta skjeggpratet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Digg når du får så jævlig diare at du må dusje.Faens skummle kebaba fyr.. Of all the interesting things ever posted, this was not one of them. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Digg når du får så jævlig diare at du må dusje.Faens skummle kebaba fyr.. Of all the interesting things ever posted, this was not one of them. It's all about trusting your "kebab-sjappe" man. Gotta know if it's clean. Can't just go and order a "kebab" from a unknown "kebab-sjappe". It's for educational purpuses Ikke forundret hvis det er noen saftige skrivefeil.. Endret 1. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Da har jeg begynt med månedslinser som man ikke bytter ut... *håpe på et bedre liv* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Puttet isbiter i colaglasset for 5 minutter siden, nå smaker cola'n vann Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Puttet isbiter i colaglasset for 5 minutter siden, nå smaker cola'n vann Du må drikke Colaen mens den er fersk da Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Puttet isbiter i colaglasset for 5 minutter siden, nå smaker cola'n vann Du må drikke Colaen mens den er fersk da Hastverk er lastverk Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Puttet isbiter i colaglasset for 5 minutter siden, nå smaker cola'n vann Du må drikke Colaen mens den er fersk da Hastverk er lastverk Ikke når det gjelder Cola. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg