Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Herregud jeg er sulten! Stod opp klokka 15.30, spiste 2 pizzastykker. Så gikk på kino der jeg drakk en halvliter cola og spiste en sjokolade. Der er alt jeg har spist i dag. Hvorfor har ikke daglivarebutikker døgnåpent?

 

Edit: Yay! Jeg fant en PEZ-dispenser i godteopsen jeg vant på kinoen, dager er reddet! :w00t:

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke Tsp-quote, vel?

5174574[/snapback]

nei tenkte på sånne quote inni quote inni quote, sånn som nå. ser du hvor flink jeg var og fjerne min første quote fra denne quoten? lurer på hvor mange gang jeg kan bruke ordet quote i ett innlegg.. quote quote quote. ganske mange tydeligvis.

 

skal ringe pappa og be han fikse denne regelen. er tross alt han som eier mestparten av forumet. jokkes pappa er deleier da, men vi eier mest, pappa og jeg.

Lenke til kommentar
Ikke Tsp-quote, vel?

5174574[/snapback]

nei tenkte på sånne quote inni quote inni quote, sånn som nå. ser du hvor flink jeg var og fjerne min første quote fra denne quoten? lurer på hvor mange gang jeg kan bruke ordet quote i ett innlegg.. quote quote quote. ganske mange tydeligvis.

 

skal ringe pappa og be han fikse denne regelen. er tross alt han som eier mestparten av forumet. jokkes pappa er deleier da, men vi eier mest, pappa og jeg.

5174607[/snapback]

http://koreanbar.istheshit.net/

Aha, jaha, sikkert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...