Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stod vel i en eller annen avis at mange jobbsøkere var avvist pga fedme. Hva betyr det? At utseendet ikke betyr noe? :roll:

5174261[/snapback]

Det betyr at arbeidsgiverene er noen idioter. Hva ellers?

5174300[/snapback]

Eller at det er de mener at fete folk=ustabile folk. Man en kan jo også si folk som lider av spiseforstyrrelser=ustabile folk.

Lenke til kommentar
Stod vel i en eller annen avis at mange jobbsøkere var avvist pga fedme. Hva betyr det? At utseendet ikke betyr noe? :roll:

5174261[/snapback]

Det betyr at arbeidsgiverene er noen idioter. Hva ellers?

5174300[/snapback]

Eller at det er de mener at fete folk=ustabile folk. Man en kan jo også si folk som lider av spiseforstyrrelser=ustabile folk.

5174315[/snapback]

Jeg har ikke akkurat skrevet "LIDER AV ANOREXIA NERVOSA" øverst i CVen heller(ikke nederst heller, om du lurer)...

Lenke til kommentar
Stod vel i en eller annen avis at mange jobbsøkere var avvist pga fedme. Hva betyr det? At utseendet ikke betyr noe? :roll:

5174261[/snapback]

Det betyr at arbeidsgiverene er noen idioter. Hva ellers?

5174300[/snapback]

Eller at det er de mener at fete folk=ustabile folk. Man en kan jo også si folk som lider av spiseforstyrrelser=ustabile folk.

5174315[/snapback]

Altså, feite folk har ikke nødvendigvis en spiseforstyrrelse.

Lenke til kommentar

Fikk en radiator i dag :) (3*120mm).

 

Pappa greide også å "fikse" internett i dag, han ringte 05000 pga. av at IP-telefonen ikke virker, de siste 2-3timene har vel gått til internett fiksing.

 

Har lyst ut i dag. Om 14dager går jeg ut selv om jeg ikke har låv tror jeg.

 

BTW: pinnekjøtt er godt.

Lenke til kommentar
Stod vel i en eller annen avis at mange jobbsøkere var avvist pga fedme. Hva betyr det? At utseendet ikke betyr noe? :roll:

5174261[/snapback]

Det betyr at arbeidsgiverene er noen idioter. Hva ellers?

5174300[/snapback]

Eller at det er de mener at fete folk=ustabile folk. Man en kan jo også si folk som lider av spiseforstyrrelser=ustabile folk.

5174315[/snapback]

Altså, feite folk har ikke nødvendigvis en spiseforstyrrelse.

5174322[/snapback]

Jeg tror at realiteten har en relativt annen vri, nemlig omvendt.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...