Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Evt gi han "gavekort".

 

For eksempel et gavekort på oppvask. Når han ikke orker/vil ta oppvasken kan han benytte kortet, og du må ta det. Eller 1 klem, 1 nuss, 1 omgang hanky panky, blomsterbukett, 1 sjokolade, 1 massasje osv. Bare å tenke seg ut noe. :)

5172786[/snapback]

 

 

Ja.. :)

 

Men jeg har penger da.. Så kan jo kjøpe noe til han ;)

 

smetho: IKKE LES DISSE INNLEGGENE!

Lenke til kommentar
Du kan jo love han at du skal rydde huset et helt år? :hmm:

5172743[/snapback]

 

 

Det gjør jeg uansett.. :p

Neida.. det kunne kanskje vært en ide ;)

5172751[/snapback]

 

Evt gi han "gavekort".

 

For eksempel et gavekort på oppvask. Når han ikke orker/vil ta oppvasken kan han benytte kortet, og du må ta det. Eller 1 klem, 1 nuss, 1 omgang hanky panky, blomsterbukett, 1 sjokolade, 1 massasje osv. Bare å tenke seg ut noe. :)

5172786[/snapback]

 

kanskje hun kan gi han en blåsejobb ellerno :p vetta pokker.

Lenke til kommentar

Hvis du først skal lage gavekort slik Volcov-pusen beskriver, så synes jeg det skal være litt større ting. Hvis du ikke ønsker sex, og han finner fram hanky-panky-kortet, så skaper det krangel før det skaper god sex. En god klem og lignende er ting man burde være villig til å gi anyday (noe jeg er sikker på at du er gjør likevel :) ), da er det bedre med noe ekstravagant. Oljemassasje av hele kroppen, en filmkveld der han får se alle Arnold/Sylvester/The Rock-filmene han vil, og du forsyner med øl/chips/osv, ting som man vanligvis ikke hadde gjort.

Personlig hadde jeg synes det var litt tullete å måtte gi damen et kort for å få en klem.

Lenke til kommentar
Heeeeei! Hatt en fin dag?

 

Faen, min vertssoester er uhyre pen! *sikle*

5172505[/snapback]

 

Har det flott jeg. Du får se å gi oss noe bilder av hun dama snart da. ;)

Hvilken film?

5172568[/snapback]

Filmer.

 

Being John Malkovich

Layer Cake

eller Hostage

Og Donnie Darko. *poppe popcorn*

 

 

Har forsesten kommet fram til at jeg er kjempeglad for at jeg har flyttet. Fikk mat av stemoren min i stad. Jeg fikk rester av noe ekkel fiskesuppe med posegrønnsaker og noe svarte prikker på. Selv tok hun og lillebror tomatsuppe. Pappa fikk også tomatsuppe, men siden han er litt mer glad i fisk enn meg, og siden han så at jeg ikke akkurat nøyt måltidet spurte han om vi skulle bytte. Jeg svarte selvfølgelig ja, men da kalte hun meg en bortskjemt drittunge som ikke spiste det jeg fikk.

Skal også nevnes at lillebror spiste på en godteripose også som han hadde fått på veien hjem fra barnehagen.

 

Nå er jeg kvalm.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke ønsker sex, og han finner fram hanky-panky-kortet, så skaper det krangel før det skaper god sex.

5172822[/snapback]

 

Lager komisk bilde i hodet mitt :D

 

Filmer.

 

Being John Malkovich

Layer Cake

eller Hostage

Og Donnie Darko. *poppe popcorn*

 

 

Har forsesten kommet fram til at jeg er kjempeglad for at jeg har flyttet. Fikk mat av stemoren min i stad. Jeg fikk rester av noe ekkel fiskesuppe med posegrønnsaker og noe svarte prikker på. Selv tok hun og lillebror tomatsuppe. Pappa fikk også tomatsuppe, men siden han er litt mer glad i fisk enn meg, og siden han så at jeg ikke akkurat nøyt måltidet spurte han om vi skulle bytte. Jeg svarte selvfølgelig ja, men da kalte hun meg en bortskjemt drittunge som ikke spiste det jeg fikk.

Skal også nevnes at lillebror spiste på en godteripose også som han hadde fått på veien hjem fra barnehagen.

 

Nå er jeg kvalm.

Har faktisk ikke sett noen av dem.

Men hva er stemora di for ei dame? Hun liker deg ikke, eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...