Torjus Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 w00t! Side 3333 jo. EDIT: .... 5169606[/snapback] Eid... --- I morgen så tar jeg teoriprøven! Håper jeg greier den Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 asså. Det har jo vært opptil flere kometer som har passert jorda og at de "kanskje" treffer. Jeg vil tru at det ikke er noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 I så fall er vel ikke det før vi er DAUE! Eller? :/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Så så, ikke bekymre seg. Det der skulle jo skje en gang når jeg var liten også. but it never happend Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Vel, sendte mail til en astronom for noen år siden, da jeg hadde hørt at det skulle komme en meteor å sende jorda til h******* om ca 18år. Men greia var at vi ikke visste nok om banen til den tingen.(mulig det ikke var en meteor, men noe annet rom-greier) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 w00t! Side 3333 jo. EDIT: .... 5169606[/snapback] Eid... --- I morgen så tar jeg teoriprøven! Håper jeg greier den 5169694[/snapback] Teorien på bil? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 "Kometkræsj lite sannsynlig Sjansen for at Jorda skal bli truffet av en komet fra utenfor Pluto - á la Deep Impact - er mye lavere enn tidligere antatt, ifølge en Astronom ved "The Australian National University". Ved hjelp av datasimuleringer og data fra amerikanske militærteleskop har Dr. Paul Francis funnet ut at det er syv ganger så få kometer i solsystemet en vi hittil har trodd. "Jeg har regnet ut at en komet, kapabel til å ødelegge en by, bare treffer Jorda hvert 40 millioner år eller så," forteller Dr. Francis. "Enda større kometer som potensielt kan ødelegge hele kontinenter, som vist i filmen "Deep Impact", er enda sjeldnere og opptrer bare hvert 150 millioner år eller deromkring. Det er derfor ingen grunn til bekymring, men det er fortsatt større sjanse for å bli truffet av en komet enn å vinne Jackpot i Lotto. Vi håper da han mener et australsk lottospill, folk vinner millioner i lotto hver uke her i Norge!" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 "Kometkræsj lite sannsynligSjansen for at Jorda skal bli truffet av en komet fra utenfor Pluto - á la Deep Impact - er mye lavere enn tidligere antatt, ifølge en Astronom ved "The Australian National University". Ved hjelp av datasimuleringer og data fra amerikanske militærteleskop har Dr. Paul Francis funnet ut at det er syv ganger så få kometer i solsystemet en vi hittil har trodd. "Jeg har regnet ut at en komet, kapabel til å ødelegge en by, bare treffer Jorda hvert 40 millioner år eller så," forteller Dr. Francis. "Enda større kometer som potensielt kan ødelegge hele kontinenter, som vist i filmen "Deep Impact", er enda sjeldnere og opptrer bare hvert 150 millioner år eller deromkring. Det er derfor ingen grunn til bekymring, men det er fortsatt større sjanse for å bli truffet av en komet enn å vinne Jackpot i Lotto. Vi håper da han mener et australsk lottospill, folk vinner millioner i lotto hver uke her i Norge!" 5169802[/snapback] Det kunne jeg forutsett i mitt eget hodet Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 "Kometkræsj lite sannsynligSjansen for at Jorda skal bli truffet av en komet fra utenfor Pluto - á la Deep Impact - er mye lavere enn tidligere antatt, ifølge en Astronom ved "The Australian National University". Ved hjelp av datasimuleringer og data fra amerikanske militærteleskop har Dr. Paul Francis funnet ut at det er syv ganger så få kometer i solsystemet en vi hittil har trodd. "Jeg har regnet ut at en komet, kapabel til å ødelegge en by, bare treffer Jorda hvert 40 millioner år eller så," forteller Dr. Francis. "Enda større kometer som potensielt kan ødelegge hele kontinenter, som vist i filmen "Deep Impact", er enda sjeldnere og opptrer bare hvert 150 millioner år eller deromkring. Det er derfor ingen grunn til bekymring, men det er fortsatt større sjanse for å bli truffet av en komet enn å vinne Jackpot i Lotto. Vi håper da han mener et australsk lottospill, folk vinner millioner i lotto hver uke her i Norge!" 5169802[/snapback] Komet og meteor er ikke det samme da Er mange mange steinstykker som potensielt kan treffe oss. Trolig MANGE mer enn vi aner. Det har skjedd før og vil skje igjen. Spørs bare når. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Legge seg, eller ikke legge seg, det er spørsmålet. Øve til matteprøve, eller spille mix, det er spørsmålet. Dere bestemmer! WEE! !!111 Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Møkka nabo som har stukke av med bilalarmen min!! han fikk tilfeldigvis hentelappen min i sin post... han gikk å hente pakka, å nå står han på sitt at det er han sin, GÅR DET ANN Å VÆRE SÅ KORKA! *Gå ut å spinne opp plenen til naboen med bilen* 5169143[/snapback] Hate slike naboer Få det fikset og parker bilen så nærme hans så mulig så hvis du er heldig så går alamen mens han er i nærheten Hva var det snakket om 3333? 3333 sider eller? Har 890 sider her jeg Endret 17. november 2005 av askogli Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 w00t! Side 3333 jo. EDIT: .... 5169606[/snapback] Eid... --- I morgen så tar jeg teoriprøven! Håper jeg greier den 5169694[/snapback] Teorien på bil? 5169786[/snapback] Moped! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Møkka nabo som har stukke av med bilalarmen min!! han fikk tilfeldigvis hentelappen min i sin post... han gikk å hente pakka, å nå står han på sitt at det er han sin, GÅR DET ANN Å VÆRE SÅ KORKA! *Gå ut å spinne opp plenen til naboen med bilen* 5169143[/snapback] Hate slike naboer Få det fikset og parker bilen så nærme hans så mulig så hvis du er heldig så går alamen mens han er i nærheten Hva var det snakket om 3333? 3333 sider eller? Har 890 sider her jeg 5169882[/snapback] men da har du vel flere innlegg per side du da føssi: Mopedteorien er jo fise enkel.. når jeg tok den så var det en som hadde 5 feil mer enn man kunne ha.. og de sa bare: "ok, det fikser vi".. Endret 17. november 2005 av diversity Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Noen her som har Jurrasic Park: The Lost World soundtracket? Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) dobbel post :!: Endret 17. november 2005 av ctv Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Legge seg, eller ikke legge seg, det er spørsmålet. Øve til matteprøve, eller spille mix, det er spørsmålet. Dere bestemmer! WEE! !!111 5169877[/snapback] Mhmhmhmhmhmhm? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hvor mange inlegg per side har dere (Dere som har 3333 sider)? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 20, forumets default Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hvor mange inlegg per side har dere (Dere som har 3333 sider)? 5169968[/snapback] Så mange at jeg har 1668 sider. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Skiftet til "standar form" Fikk nesten sjokk når jeg klikket på "mine inlegg" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg