Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Kometkræsj lite sannsynlig

Sjansen for at Jorda skal bli truffet av en komet fra utenfor Pluto - á la Deep Impact - er mye lavere enn tidligere antatt, ifølge en Astronom ved "The Australian National University". Ved hjelp av datasimuleringer og data fra amerikanske militærteleskop har Dr. Paul Francis funnet ut at det er syv ganger så få kometer i solsystemet en vi hittil har trodd.

 

"Jeg har regnet ut at en komet, kapabel til å ødelegge en by, bare treffer Jorda hvert 40 millioner år eller så," forteller Dr. Francis. "Enda større kometer som potensielt kan ødelegge hele kontinenter, som vist i filmen "Deep Impact", er enda sjeldnere og opptrer bare hvert 150 millioner år eller deromkring. Det er derfor ingen grunn til bekymring, men det er fortsatt større sjanse for å bli truffet av en komet enn å vinne Jackpot i Lotto. Vi håper da han mener et australsk lottospill, folk vinner millioner i lotto hver uke her i Norge!" :p

Lenke til kommentar
"Kometkræsj lite sannsynlig

Sjansen for at Jorda skal bli truffet av en komet fra utenfor Pluto - á la Deep Impact - er mye lavere enn tidligere antatt, ifølge en Astronom ved "The Australian National University". Ved hjelp av datasimuleringer og data fra amerikanske militærteleskop har Dr. Paul Francis funnet ut at det er syv ganger så få kometer i solsystemet en vi hittil har trodd.

 

"Jeg har regnet ut at en komet, kapabel til å ødelegge en by, bare treffer Jorda hvert 40 millioner år eller så," forteller Dr. Francis. "Enda større kometer som potensielt kan ødelegge hele kontinenter, som vist i filmen "Deep Impact", er enda sjeldnere og opptrer bare hvert 150 millioner år eller deromkring. Det er derfor ingen grunn til bekymring, men det er fortsatt større sjanse for å bli truffet av en komet enn å vinne Jackpot i Lotto. Vi håper da han mener et australsk lottospill, folk vinner millioner i lotto hver uke her i Norge!" :p

5169802[/snapback]

 

:)

 

Det kunne jeg forutsett i mitt eget hodet :tease:

Lenke til kommentar
"Kometkræsj lite sannsynlig

Sjansen for at Jorda skal bli truffet av en komet fra utenfor Pluto - á la Deep Impact - er mye lavere enn tidligere antatt, ifølge en Astronom ved "The Australian National University". Ved hjelp av datasimuleringer og data fra amerikanske militærteleskop har Dr. Paul Francis funnet ut at det er syv ganger så få kometer i solsystemet en vi hittil har trodd.

 

"Jeg har regnet ut at en komet, kapabel til å ødelegge en by, bare treffer Jorda hvert 40 millioner år eller så," forteller Dr. Francis. "Enda større kometer som potensielt kan ødelegge hele kontinenter, som vist i filmen "Deep Impact", er enda sjeldnere og opptrer bare hvert 150 millioner år eller deromkring. Det er derfor ingen grunn til bekymring, men det er fortsatt større sjanse for å bli truffet av en komet enn å vinne Jackpot i Lotto. Vi håper da han mener et australsk lottospill, folk vinner millioner i lotto hver uke her i Norge!" :p

5169802[/snapback]

Komet og meteor er ikke det samme da :)

 

Er mange mange steinstykker som potensielt kan treffe oss. Trolig MANGE mer enn vi aner. Det har skjedd før og vil skje igjen. Spørs bare når.

Lenke til kommentar
Møkka nabo som har stukke av med bilalarmen min!! han fikk tilfeldigvis hentelappen min i sin post... han gikk å hente pakka, å nå står han på sitt at det er han sin, GÅR DET ANN Å VÆRE SÅ KORKA! :mad:

 

*Gå ut å spinne opp plenen til naboen med bilen* :evil:

5169143[/snapback]

Hate slike naboer :mad:

Få det fikset og parker bilen så nærme hans så mulig så hvis du er heldig så går alamen mens han er i nærheten :whistle:

 

 

Hva var det snakket om 3333? 3333 sider eller?

 

 

Har 890 sider her jeg :dontgetit:

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Møkka nabo som har stukke av med bilalarmen min!! han fikk tilfeldigvis hentelappen min i sin post... han gikk å hente pakka, å nå står han på sitt at det er han sin, GÅR DET ANN Å VÆRE SÅ KORKA! :mad:

 

*Gå ut å spinne opp plenen til naboen med bilen* :evil:

5169143[/snapback]

Hate slike naboer :mad:

Få det fikset og parker bilen så nærme hans så mulig så hvis du er heldig så går alamen mens han er i nærheten :whistle:

 

 

Hva var det snakket om 3333? 3333 sider eller?

 

 

Har 890 sider her jeg :dontgetit:

5169882[/snapback]

 

men da har du vel flere innlegg per side du da ;)

 

føssi: Mopedteorien er jo fise enkel.. når jeg tok den så var det en som hadde 5 feil mer enn man kunne ha.. og de sa bare: "ok, det fikser vi"..

Endret av diversity
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...