Heatsink Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Mammaen min klarte å si at stefaren min ikke har liten penis, og at han er rimelig grei i køya. så... Ja. Hurra. Ble ikke noe middag på meg den dagen. 5168733[/snapback] Hørtes gøy ut Da har jeg akkurat brent av en fridag, ikke helt sikker hva som skjedde jeg men nå begynner Hote cæsar allerede. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Mamma fortalte meg nettopp at disse årene er de beste i mitt liv. For en utrolig kjip ting å si. 5168706[/snapback] Hahaha. Det har muttern min fortalt meg og! Fy faen så irriterende det er å høre... "It's all downhill from here" - American Beauty Var jo selvfølgelig bare snillt ment, men greier ikke å se det positive med det argumentet jeg eller Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Volcov. du var flink til å skrive nicket ditt med albuen 5168776[/snapback] :!: Jeg prøvde! 5168812[/snapback] atomet FAEN! :!: Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Em.. uffda.. viss dette er mine beste år så... eller vent no litt her.. Mhm... bor gratis, får penger, mat, klær, tilgang på bil, data.. mhm.. kanskje.. også gå på allmenn.. slutte tidlig...mhm.. nei.. grei nok.. Nei... dette er iallefall.. i år en av mine BESTE år Endret 17. november 2005 av chills Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Pappaer sux...vertfall etter det jeg har hørt 5168775[/snapback] Mhm!! EDit: Hva koster én kokosnøtt? Endret 17. november 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Auu... Jeg datt ned av stolen Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Yezzda, klarte og søle ut alt sukkeret fra seigmann-posen utover bordet! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Auu... Jeg datt ned av stolen 5168872[/snapback] Kan skje selv den beste.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Auu... Jeg datt ned av stolen 5168872[/snapback] Kan skje selv den beste.. 5168977[/snapback] Takk.. Bør kanskje nevne at jeg hadde en tallerken, bestikk og glass i hendene! He he Men jeg klarte å sette det fint på gulvet, mens jeg falt! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg så det Tror hun stoppa tyngdekraften et øyeblikk der før hun traff bakken slik at tingene i hendene ble fint plassert på gulvet. Uff, fy så morsomt det var! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Jeg så det Tror hun stoppa tyngdekraften et øyeblikk der før hun traff bakken slik at tingene i hendene ble fint plassert på gulvet. Uff, fy så morsomt det var! 5169012[/snapback] He he.. det hele gikk i sakte film (for meg da) så jeg klarte å dandere alt fint foran meg Det som skjedde var at jeg satt med den ene foten under den andre (halvveis indianerstilling). Så satt foten på en måte fast da jeg skulle reise meg.. .så trynte jeg bare framover. Edit: leifs Endret 17. november 2005 av Mirann Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Lenge siden jeg har gjort det samme faktisk. Men tryne ned trappa er en annen sak Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Lenge siden jeg har gjort det samme faktisk. Men tryne ned trappa er en annen sak 5169043[/snapback] Høres ikke bra ut.. Det gikk utover kneet mitt.. Må ha vært verre da du ramla ned trappa Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ha-ha, for jeg har aldri falt av stolen. Skulle hente søsteren min på en ridegreie i sted, men da jeg kom, hadde hun reist med noen andre Og da jeg kom hjem, spurte mamma: "Kan ikke du rydde litt på kjøkkenet? Det har du vel tid til." Jeg kan jo ikke akkurat nekte heller, her jeg kommer og spiser all maten og bruker bilen og ellers bare sitter foran PCen, så nå har jeg brukt den siste timen på å vaske opp og rydde... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Noen som har smakt Mjød? 5166625[/snapback] Har brygget det med brødrene mine en gang, så har smakt det ja, det smaker faktisk litt som honning, men det er alt ettersom hvordan man lager det Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Lenge siden jeg har gjort det samme faktisk. Men tryne ned trappa er en annen sak 5169043[/snapback] Høres ikke bra ut.. Det gikk utover kneet mitt.. Må ha vært verre da du ramla ned trappa 5169061[/snapback] Åneida. Blir vant med det etterhvert.. Disse kattefillene sovner overalt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Møkka nabo som har stukke av med bilalarmen min!! han fikk tilfeldigvis hentelappen min i sin post... han gikk å hente pakka, å nå står han på sitt at det er han sin, GÅR DET ANN Å VÆRE SÅ KORKA! *Gå ut å spinne opp plenen til naboen med bilen* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Åneida. Blir vant med det etterhvert.. Disse kattefillene sovner overalt Nå fant jeg på enda en dårlig plenklippevits, men jeg skal holde kjeft, for jeg vet at de ikke er morsomme lenger Endret 17. november 2005 av svamp Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 God morgen alle sammen! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Møkka nabo som har stukke av med bilalarmen min!! han fikk tilfeldigvis hentelappen min i sin post... han gikk å hente pakka, å nå står han på sitt at det er han sin, GÅR DET ANN Å VÆRE SÅ KORKA! *Gå ut å spinne opp plenen til naboen med bilen* 5169143[/snapback] Du er klar over at det er identitetstyveri og signaturforfalskelse? Du må signere for å få en pakke og posten beholder en kopi av det, så jeg hadde ikke nølt med å først truet med å tatt det videre, før jeg hadde gjort det med mindre han hadde blitt snill av seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg