Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, JoachimR, det er et slit skjønner du..

Av lærlinglønn skal foreldra mine ha 500kr for at jeg kan bo hjemme

frekt er det

Med tanke hva det koster å fø på en person, så koster det sikkert mer enn 500. Når jeg flytter hjem og begynner som lærling betaler jeg 1000 til muttern å 250 i internett. Har ikke noen problemer med det jeg.

Lenke til kommentar

Jeg regner 3000kr til mat hver måned kun til meg selv. Foruten om det, så går det penger til strøm. Ca 500-600kr i måneden. Ellers så vil jeg tippe at de fleste som bor hjemme gjør utrolig lite husarbeid.

Er du under 18 får foreldrene dine forresten barnebidrag for deg.. så da er det litt ille hvis de tar penger for at du bor hjemme.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Jeg regner 3000kr til mat hver måned kun til meg selv. Foruten om det, så går det penger til strøm. Ca 500-600kr i måneden. Ellers så vil jeg tippe at de fleste som bor hjemme gjør utrolig lite husarbeid.

Er du under 18 får foreldrene dine forresten barnebidrag for deg.. så da er det litt ille hvis de tar penger for at du bor hjemme.

3000 kr i mat.. oi, det var dyrt.. Spiser du bare kvalitetsmat?

*Grue seg til å flytte ut* :ermm:

Lenke til kommentar

Ja, jeg foretrekker å spise god mat enn å kjøpe meg dyre klær og andre ting jeg ikke har bruk for.

Det skal sies at medregnet i de 3000kronene er alkohol og husholdningsartikler som f.eks shampo, såpe, tannkrem, oppvasksåpe og diverse andre dippedutter. Barberblad koster f.eks svin! Jeg spiser dessuten dyr lunsj hver dag fordi jeg er for lat til å smøre matpakke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...