Daehli Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 500 kroner må jeg si var utrolig billig. Men det er jo en litt kjip tanke å måtte betale for å bo hos foreldrene sine. Men du skal være glad for at du har dem Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hvorfor er det en kjip tanke? De må jo ha litt igjen for at de skal gidde å fø deg når du egentlig er i stand til å klare deg selv. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Ahhh... happy days Noen burde utnytte dette godhumøret mitt. Hvorfor har du plutselig 0 innlegg? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Det er vanskelig å skrive ironi, T-Solberg Jeg har ingenting imot å betale for meg hjemme jeg, og jeg kan garantere at jeg koster mer enn 500kr å holde i live Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Det er vanskelig å skrive ironi, T-Solberg Jeg har ingenting imot å betale for meg hjemme jeg, og jeg kan garantere at jeg koster mer enn 500kr å holde i live Ironi er vanskelig Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hjemmearbeidsdag i heimkunnskap i dag og i morgen, deilig. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hjemmearbeidsdag i heimkunnskap i dag og i morgen, deilig. Haha.. skal du bare mekke mat da? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg derimot har fremføring KRL i muntlig X-amén Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Hjemmearbeidsdag i heimkunnskap i dag og i morgen, deilig. Haha.. skal du bare mekke mat da? Skal vaske stue, kjøkken og lage middag i løpet av to dager. Ganske greit, vi hadde vaskehjelp her i dag. Endret 1. juni 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Digg skoledag i dag! satt litt på HW, så så jeg American History X. Utrolig bra film! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 I teorien har jeg skole, igjen, men i praksi? Jatakk nesten 4 mnd sommerferie! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Digg skoledag i dag! satt litt på HW, så så jeg American History X. Utrolig bra film! Trist slutt Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Ja, JoachimR, det er et slit skjønner du.. Av lærlinglønn skal foreldra mine ha 500kr for at jeg kan bo hjemme frekt er det Med tanke hva det koster å fø på en person, så koster det sikkert mer enn 500. Når jeg flytter hjem og begynner som lærling betaler jeg 1000 til muttern å 250 i internett. Har ikke noen problemer med det jeg. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Nå har jeg akkurat hatt matte-tentamen Sitter å venter på bussen som skal frakte meg hjem... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Og hvis du leser min post som er litt ovenfor her så ser du at det jeg skrev der er ironi Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg regner 3000kr til mat hver måned kun til meg selv. Foruten om det, så går det penger til strøm. Ca 500-600kr i måneden. Ellers så vil jeg tippe at de fleste som bor hjemme gjør utrolig lite husarbeid. Er du under 18 får foreldrene dine forresten barnebidrag for deg.. så da er det litt ille hvis de tar penger for at du bor hjemme. Endret 1. juni 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Nå må jeg lese til prøve eksamen ( ) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg regner 3000kr til mat hver måned kun til meg selv. Foruten om det, så går det penger til strøm. Ca 500-600kr i måneden. Ellers så vil jeg tippe at de fleste som bor hjemme gjør utrolig lite husarbeid. Er du under 18 får foreldrene dine forresten barnebidrag for deg.. så da er det litt ille hvis de tar penger for at du bor hjemme. 3000 kr i mat.. oi, det var dyrt.. Spiser du bare kvalitetsmat? *Grue seg til å flytte ut* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Ja, jeg foretrekker å spise god mat enn å kjøpe meg dyre klær og andre ting jeg ikke har bruk for. Det skal sies at medregnet i de 3000kronene er alkohol og husholdningsartikler som f.eks shampo, såpe, tannkrem, oppvasksåpe og diverse andre dippedutter. Barberblad koster f.eks svin! Jeg spiser dessuten dyr lunsj hver dag fordi jeg er for lat til å smøre matpakke. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105030 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg