Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner godt du ble redd, særlig når du så Glocken. En gang jeg skulle til skolen og stod og venta på bussen så kom det en kar bort til meg (med det som så ut som dama hans). Jeg kjenner han halvveis, det er broren til ei jeg gikk i klassen med. Heldigvis "liker" han meg så han er det vi kan kalle "tilnærmet hyggelig", men han er skummel! En bole-jævel med arr i ansiktet etter slosskamp (med en ølflaske sier ryktene), konstant dopa og full (han sa faktisk at han gikk på amfetamin da!, og jeg så han drakk der vi stod).

 

ANYWAYS, han var på vei til Kvernavik (aka Rølpevigå, noe en kan kalle en bydel utenfor Stavanger) for å skyte en som skyldte han penger. Alvoret understreket han med å ta opp en pistol og vise meg (før han kjapt la den vekk på grunn av biler som nærmet seg). Jeg bare måpa. Selv om jeg vet noen folk går med våpen så har jeg aldri sett det selv før. Og når han sier han skal ut å skyte en.....vel, jeg våkna ihvertfall selv om det var tidlig!

 

På bussen sørga jeg for å IKKE sitte nær dem. Da de gikk av i sentrum så skulle de finne neste buss ut mot Sunde/Kvernavik (ufattelig lurt gjort å busse ut dit en skal "drepe" noen. Ser for meg flukten!). Like etter var jeg på skolen og fant ut at jeg ikke kunne takle samvittigheten dersom jeg senere på dagen hørte om en som var skutt og drept i det området - så jeg ringte politiet. Nå har jeg ikke hørt noe om saken siden, men jeg ba ettertrykkelig om at de ikke skulle bruke navnet mitt videre siden han visste hvem jeg var. Grunnen for dette var basert på samtalen før han viste pistolen: han skulle "knuse trynet" en annen bekjent av oss (og broren) fordi de hadde "sett stygt på han" på nattbussen hjem den helga. Vel, om han skulle knuse trynet for DET, da vil jeg ikke vite hva han kunne gjøre med meg om han visste at jeg tysta på ham.

 

Tror jeg er trygg her, han er dum som et brød og kan nok ikke lese :D

 

(sorry, ble litt langt, men fikk flashback fra denne episoden da jeg leste det SnowDOG_ skrev. Jeg ble mye mer skremt av å se denne pistolen enn jeg på forhånd hadde trodd, selv om innholdet ikke var myntet på meg og selv om jeg har vørt borti ganske mye våpen i militæret. Det blir bare anderledes!).

 

EDIT: Forbanna SnowDOG_ om det du skreiv var fiction :p det var ikke MIN fortelling.

5165464[/snapback]

 

Øy! Det var meg!

Lenke til kommentar
Jeg får adrenalinkick av parkour :p

Blir plutselig kjempevåken, og klar for å prøve nye triks.

5165394[/snapback]

Hadde jeg bare hatt kondis til å drive med slik... :D

5165450[/snapback]

 

Hvem sa jeg hadde god kondis? :D

Har fått relativt bedre kondis i det siste dog.

 

Edit: da la jeg meg :) god natt.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Neeei, jeg bare tullet!

5165503[/snapback]

(Har laptop så svarer fra under dyna:)

Sikker? Jaja, jeg må opp 05.40 i morgen allikevel. Best å bli!

 

(+ du kan jo ha blitt smart og er ute etter å lure meg ut :scared: )

 

EDIT: Natta folkens.

PS. Mirann, kommer du snart? :thumbup:

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Neeei, jeg bare tullet!

5165503[/snapback]

(Har laptop så svarer fra under dyna:)

Sikker? Jaja, jeg må opp 05.40 i morgen allikevel. Best å bli!

 

(+ du kan jo ha blitt smart og er ute etter å lure meg ut :scared: )

 

EDIT: Natta folkens.

PS. Mirann, kommer du snart? :thumbup:

5165515[/snapback]

 

Næh..må være oppe å forsvare deg, sånn i tilfelle

fredrikrb kommer :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...