Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I beboelige områder av landet er det stort sett regn rundt juletider uansett, så behovet for å være i Norge er ikke akkurat enormt, etter hva jeg kan skjønne.

5165057[/snapback]

Man skal være hjemme på julaften, uansett om det snør eller ikke.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Er mange rare tanker eg sitter med her nå altså. Kordan hadde det utartet seg om ikke det var for at det var biler som kjørte forbi og at det var folk i en bygning rett ved siden av. Kompisen min er på ingen måte en trouble maker. Faktisk er det en av de få gode kompisene eg beholdt fra ungdomstidene for han var rolig og drev ikke med noe tull. Nesten som en bror kan du si siden eg har kjent han siden eg var liten.

Kommer til å ta en stund før eg ikke tenker mer på dette her. Aldri blitt truet på den måten før.

Lenke til kommentar
Yay! Da var jeg endelig hjemme. Trøtt... Men jeg må gjøre lekser. Dessuten må jeg få søvn siden jeg skl ut på fest i morgen. Skal også ha muntlige greier på fredag. :w00t:

5165212[/snapback]

TOMAT-ULF!

:p

Hva heter det trikset du tar når du snur deg opp ned på stanga? det går også på vegger. man setter armen inntil veggen liksom.

Lenke til kommentar
Vil dere ikke melde det? (Kanskje forståelig siden de truet dere)

Å drasse rundt med en glock på offentlig sted er jo ulovlig, å true noen med den er ikke akkurat bedre..

5165273[/snapback]

Så er det med å gå inn å annmelde det så må hele saken tas opp og snusket i, noe perhaps vedkommend ikke har så mye lyst til. Dog, spekulasjoner fra min side da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...