thomasr Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 I beboelige områder av landet er det stort sett regn rundt juletider uansett, så behovet for å være i Norge er ikke akkurat enormt, etter hva jeg kan skjønne. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Stort sett en del snø her ved juletider, pleier å være hjemme på julaften for så å dra på hytta uti romjulen engang. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) I beboelige områder av landet er det stort sett regn rundt juletider uansett, så behovet for å være i Norge er ikke akkurat enormt, etter hva jeg kan skjønne. 5165057[/snapback] Man skal være hjemme på julaften, uansett om det snør eller ikke. Endret 16. november 2005 av Skarstad Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hadde vi holdt oss i landet ville vel julen bli lagt til hytten på fjellet men.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg har nok vært i Norge flere julaftener enn jeg har bodd i Norge, så jeg er vel ganske enig i at Norge er å foretrekke i julen. Men, et av argumentene tidligere var at man måtte være her for snøen på julaften, knappest et fenomen jeg pleier å merke så mye til. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Steike! Adrenalitet slutter ikke å pumpe nå når eg skriver. Kort historie: Blablablablablabla. Dette var min dag idag. Endret 27. november 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jaja da ofret man kaizers orchestra for fotballkampen. Har sett de live før men alikevel da. Flertallet ville se fotballkamp... Slik går det. Sparte de penga.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Skumle saker. :O Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det å ta opp et skytevåpen er det jeg vil kalle ekstreme tilfeller. Og det at dere ble trua gjør ikke saken bedre. Derfor man burde passe på hvem man banker opp (i selvforsvar altså ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Mario, litt av noen venner må jeg si du har Vet hvem jeg skal ringe i allefall hvis jeg er i deep shit Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Yay! Da var jeg endelig hjemme. Trøtt... Men jeg må gjøre lekser. Dessuten må jeg få søvn siden jeg skl ut på fest i morgen. Skal også ha muntlige greier på fredag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Mario: Jeg finner fram rifla, jeg, så drar vi to på jakt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Er mange rare tanker eg sitter med her nå altså. Kordan hadde det utartet seg om ikke det var for at det var biler som kjørte forbi og at det var folk i en bygning rett ved siden av. Kompisen min er på ingen måte en trouble maker. Faktisk er det en av de få gode kompisene eg beholdt fra ungdomstidene for han var rolig og drev ikke med noe tull. Nesten som en bror kan du si siden eg har kjent han siden eg var liten. Kommer til å ta en stund før eg ikke tenker mer på dette her. Aldri blitt truet på den måten før. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Yay! Da var jeg endelig hjemme. Trøtt... Men jeg må gjøre lekser. Dessuten må jeg få søvn siden jeg skl ut på fest i morgen. Skal også ha muntlige greier på fredag. 5165212[/snapback] TOMAT-ULF! Hva heter det trikset du tar når du snur deg opp ned på stanga? det går også på vegger. man setter armen inntil veggen liksom. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Vil dere ikke melde det? (Kanskje forståelig siden de truet dere) Å drasse rundt med en glock på offentlig sted er jo ulovlig, å true noen med den er ikke akkurat bedre.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Egentlig er det sjokkerende at det ikke var politi på stedet og fikk kastet de slubbertene i fengsel øyeblikkelig, historien er jo helt syk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hvor er politiet når man trenger dem? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Vil dere ikke melde det? (Kanskje forståelig siden de truet dere)Å drasse rundt med en glock på offentlig sted er jo ulovlig, å true noen med den er ikke akkurat bedre.. 5165273[/snapback] Så er det med å gå inn å annmelde det så må hele saken tas opp og snusket i, noe perhaps vedkommend ikke har så mye lyst til. Dog, spekulasjoner fra min side da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Hvor er politiet når man trenger dem? 5165292[/snapback] Call 911... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg