Shikaru Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Si i fra hvilken film det er da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 JoachimR: poenget er at faren kanskje trenger de penga til andre ting, plutselig sitter han alene med huslån/billån og skal forsørge unga og seg selv på bare en inntekt osv. ser ikke det store problemet med at han tar opp forbrukslån for en liten pc helller da. si at han låner 10-12 000,- så betaler han jo fort det ned på noen måneder når han nå har fått seg arbeid. Jeg håper virkelig at du endag får oppleve hvordan det er og ikke ha råd til noe, og ikke har en sparekonto/fond/pappa og gå til. bare for erfaringen sin del.. men det er vel heller lite sannsynlig at det skjer. Om du er rik eller fattig, forbrukslån er og forblir et forbrukslån. Det er mindre smart å ta opp slike lån uansett. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 WOHO! Nå får jeg endelig snart solgt mopeden min! Er en koselig fyr fra Risør som skal dra hele veien hit til Hamar Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 kva fekk du den for då??...stand osv? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hva jeg fikk den for? altså hva jeg kjøpte den for? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Stod en artikkel om forbrukslån i Aftenposten i dag. Tror du skal være heldig om du får låne til ca trevde prosent rente til en PC... Og det er mye.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 kva fekk du den for då??...stand osv? For å svare på alle mulige ting du kan lure på med det spørsmålet der, med tanke på eventuele skriveleif: kjøpte den for 27.490, da hadde den en kmstand på 0, har brukt den i et halvt år, så har den stått i garasje hele vinter og med en kmstand på 1154,5 selger jeg den nå for 18.000 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Urk.. Jeg forsov meg. God morgen folkens! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 kva fekk du den for då??...stand osv? For å svare på alle mulige ting du kan lure på med det spørsmålet der, med tanke på eventuele skriveleif: kjøpte den for 27.490, da hadde den en kmstand på 0, har brukt den i et halvt år, så har den stått i garasje hele vinter og med en kmstand på 1154,5 selger jeg den nå for 18.000 Oj! Litt av et tap! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 En bruker fra winxp.no CHIEFTECjeg har mista nøkkern til kabinnete mitt noen som vet hvordan jeg kan dirke opp et chieftec kabbinet??jeg prøvde med skrutrekker ;p Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 En bruker fra winxp.noCHIEFTECjeg har mista nøkkern til kabinnete mitt noen som vet hvordan jeg kan dirke opp et chieftec kabbinet??jeg prøvde med skrutrekker ;p lol! hehe, brekkjern er tingen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Oj! Litt av et tap! Jeg tjener 18.000 på det jeg, og samtidig kan jeg gi andre en flott pris på en bra moped.. Fikk mopeden av bestemor, serru Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Oj! Litt av et tap! Jeg tjener 18.000 på det jeg, og samtidig kan jeg gi andre en flott pris på en bra moped.. Fikk mopeden av bestemor, serru [Mumle]....Bortskjemt....[/Mumle] Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 [Mumle]....Bortskjemt....[/Mumle] :!: Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Moped.. JEg vil ha skilter på lett`n NÅ! ... Men, jeg får vel vente til etter 1.juli, så betaler jeg bare halv årsavgift Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 [Mumle]....Bortskjemt....[/Mumle] Ja, jeg er litt bortskjemt. Jeg må til og med betale leie for å bo hjemme hos foreldra mine. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 leie hos foreldrene dine jah Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 [Mumle]....Bortskjemt....[/Mumle] Ja, jeg er litt bortskjemt. Jeg må til og med betale leie for å bo hjemme hos foreldra mine. :!: Men nå har du iallefall masse penger å betale leie for da. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Ja, JoachimR, det er et slit skjønner du.. Av lærlinglønn skal foreldra mine ha 500kr for at jeg kan bo hjemme frekt er det Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Det er da ikke frekt i det hele tatt. Har du tenkt på hvor mye du egentlig koster dem når du bor hjemme? Det er helt sikkert mer enn 500 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg