Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JoachimR: poenget er at faren kanskje trenger de penga til andre ting, plutselig sitter han alene med huslån/billån og skal forsørge unga og seg selv på bare en inntekt osv.

ser ikke det store problemet med at han tar opp forbrukslån for en liten pc helller da. si at han låner 10-12 000,- så betaler han jo fort det ned på noen måneder når han nå har fått seg arbeid.

Jeg håper virkelig at du endag får oppleve hvordan det er og ikke ha råd til noe, og ikke har en sparekonto/fond/pappa og gå til. bare for erfaringen sin del.. men det er vel heller lite sannsynlig at det skjer.

Om du er rik eller fattig, forbrukslån er og forblir et forbrukslån. Det er mindre smart å ta opp slike lån uansett.

Lenke til kommentar
kva fekk du den for då??...stand osv?

For å svare på alle mulige ting du kan lure på med det spørsmålet der, med tanke på eventuele skriveleif:

kjøpte den for 27.490, da hadde den en kmstand på 0, har brukt den i et halvt år, så har den stått i garasje hele vinter og med en kmstand på 1154,5 selger jeg den nå for 18.000

Lenke til kommentar
kva fekk du den for då??...stand osv?

For å svare på alle mulige ting du kan lure på med det spørsmålet der, med tanke på eventuele skriveleif:

kjøpte den for 27.490, da hadde den en kmstand på 0, har brukt den i et halvt år, så har den stått i garasje hele vinter og med en kmstand på 1154,5 selger jeg den nå for 18.000

Oj! Litt av et tap!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...