Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pappa skrev dette i en mail i går. Når og hvor skal jeg finne infoen han er ute efter?

Så, kan du sende en SMS med resultatet Tsjekkia - Norge på onsdag?  Forstår Tsjekkia vant 1-0 på Ullevål, så det blir vel vanskelig - men er spent.

5163866[/snapback]

Det høres ikke ut som han egentlig bryr seg.

Lenke til kommentar
Gidder du å fortelle hvordan du lurte deg til det? Må lære meg triksene, var visst lettere da min far var ung. Udyktig uten å møte på sesjon..

5163982[/snapback]

Ikke noe voldsomt annet enn at jeg er under utdannelse og er lite motivert til å skulle dra i forsvaret nå, samt at forsvaret har fått masse kritikk i media for å avbryte folks studier unødig, og at jeg nevnte dette spesifikt i min siste søknad.

Goophy: I og med at alternativet var å avbryte studiene fra våren av (vel, jeg ville egentlig endt opp med å flytte til London, men det er en annen sak) er jeg veldig fornøyd nå. :)

Lenke til kommentar
Goophy: I og med at alternativet var å avbryte studiene fra våren av (vel, jeg ville egentlig endt opp med å flytte til London, men det er en annen sak) er jeg veldig fornøyd nå. :)

5164008[/snapback]

Hm, joda, greit sånn sett.

Ender vel med at du slipper det i det hele tatt vil jeg tro.

Glad jeg klarte å komme meg unna, ellers måtte jeg dratt inn dit i Januar nå, rett etter semesterstart for andre semester på studiet.

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk litt lyst til å dra i Mil.no

Forutsatt at jeg ikke er midt oppi noe studier eller bøll.

5164043[/snapback]

Jeg hadde lyst helt til jeg var på besøk på Jørstadmoen (lillehammer) og fikk vite hvor ille strikt det var der. Makan til mas, uendelig med ting som ikke er tillatt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...