Eline Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Ojee, back fra tannlegen. Hadde et begynnende hull og en fylling som ikke var helt som den skulle. Så det er tilbake 2. januar! Tannlegen var faktisk ikke så ille som jeg trodde. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Var på Gann i dag, eneste grunnen til at jeg ikke vil jobbe som lærling på et slikt skip er lugarene, så litt på noen av de, klaustrofobiske og uten vindu!1. Kansje jeg skal gå det ene lærlingåret på et nyere skip BTW: jeg har planer om og gå elektro, energi, påbygg, to år lære mens jeg tar eksamen i mx3 og fy2, 5år på universitetet/høyskole og få mastergrad i elektroingenør (vil ta påbygg før lærling fordi da vil mangen som går i klassen min nå gå vg3 samtidig som jeg tar påbygg.) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hmm jeg har vondt i nakken.. Kanskje jeg brakk den i søvne *Dusje* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 http://home.no.net/mralien/jall *puh* Endelig ferdig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Alle er slemme med meg. Ryktene tilsier at jeg skal ha hatt trekant med to jenter. Hallo liksom, jeg hadde ikke sagt nei til det, men det har liksom ikke akkurat skjedd... Men jeg klarte å bli medlem av fedonklubben! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Alle er slemme med meg. Ryktene tilsier at jeg skal ha hatt trekant med to jenter. Hallo liksom, jeg hadde ikke sagt nei til det, men det har liksom ikke akkurat skjedd... 5163005[/snapback] Høhø, you stud. Personlig kunne jeg ikke tenkt meg det, kan umulig bli helt riktig... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 1- på matteprøven? Imponerende. Tips til alle som skal prøve seg på rasterbation: IKKE mist hele bunken med ark, jeg tar meg en pause fra verdens kjipeste puslespill. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Kvinner bruker ofte lang tid foran speilet. Til sammen bruker de to år på å bli klare, viser ny forskning. To år forran speilet.. Sykt! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Alle er slemme med meg. Ryktene tilsier at jeg skal ha hatt trekant med to jenter. Hallo liksom, jeg hadde ikke sagt nei til det, men det har liksom ikke akkurat skjedd... Men jeg klarte å bli medlem av fedonklubben! 5163005[/snapback] ALDRI ha trekant...blir bare tull å tøys av det Spesielt vist den ene dame er kjæresten din Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hørt om historien din ja Haddis... Har egentlig ingen planer... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 :!: @ Steffy :!: @ Joachim Skal trene i skogen i dag, det er snø. Det blir sikkert kaldt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Funka det dårlig, haddis? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Besøk sia mi! Har tellesak på den. Må få opp tallet http://www2.ffk.vgs.no/bakr3/ Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hørt om historien din ja Haddis... Har egentlig ingen planer... 5163080[/snapback] What story? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Funka det dårlig, haddis? 5163112[/snapback] Yes, meget dårlig... Det teite var at det var at det var ei venninde av kjæresten....så ble mye krangling etterpå.... Så var pluteslig alt min feil... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Auda.. :/ Sist jeg hørte noe, så var du forlova? Gikk vell ikke skeis noe etter det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Yes, meget dårlig...Det teite var at det var at det var ei venninde av kjæresten....så ble mye krangling etterpå.... Så var pluteslig alt min feil... 5163136[/snapback] Alt ender opp med å være mannen sin feil..er kvinnens elemineringsmetode.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 1- på matteprøven? Imponerende. Jo, takk. Har iallefall lært at det ikke nytter å sluntre unna lekser i 3MX. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Fredrik sier:YOU LOVE ME! ۶ Cpt DemonFudge sier: Nei Fredrik er en sluuuu jævel som skal få føle min vrede (6cm med glede) på TG. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Var litt morro å hoppe over bord og stoler i dag på skolen. fant ingen spessielt gode spots ute, så jeg brukte klasserommet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg