Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Telenor suger noe jævlig!

 

Fra ITavisen :

1128850 Bytes på 732.0310000000001 sekunder. ( 12 kbit/s )

Det er UNDER ISDN-fart...

 

pga. regnet :realmad:

5162458[/snapback]

Dinside:

Nedlastingshastighet:

4 972 kbit/s

(2 000 000 bytes på 3,218 sek)

 

Opplastingshastighet:

3 961 kbit/s

(4 000 000 bytes på 8,078 sek)

:tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Telenor suger noe jævlig!

 

Fra ITavisen :

1128850 Bytes på 732.0310000000001 sekunder. ( 12 kbit/s )

Det er UNDER ISDN-fart...

 

pga. regnet :realmad:

5162458[/snapback]

 

Det er tregt her også, jeg gadd ikke fullføre linjemålingen en gang. Etter flere minutter var ikke bildet halvveis nede.. Ca. 1kb/s.

Det står at det skal være fikset til 2000 i kveld, håper det.

 

Første gang det har vært problemer med telenor her. Jeg måtte slå av bildevisning i Opera for at SO4 skulle komme fram i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Bah, for en miserabel dag. Først så får jeg tilbake en matteprøve med den fantastiske karakteren 1-. Så hadde jeg uflaks når jeg skulle ta bussen hjem for jeg tok feil buss, noe som resulterte i at jeg kom hjem 1time senere enn vanlig og det hele toppet seg med at jeg måtte sitte på bussen med en gjeng fjortiser som måtte lage høye lyder konstant under hele turen.

Jeg måtte forresten også gå 1,5Km fra busstoppet i kulden og hjem.

 

 

 

*Hente tau og spasere ut i garasjen*

Lenke til kommentar
Bah, for en miserabel dag. Først så får jeg tilbake en matteprøve med den fantastiske karakteren 1-. Så hadde jeg uflaks når jeg skulle ta bussen hjem for jeg tok feil buss, noe som resulterte i at jeg kom hjem 1time senere enn vanlig og det hele toppet seg med at jeg måtte sitte på bussen med en gjeng fjortiser som måtte lage høye lyder konstant under hele turen.

Jeg måtte forresten også gå 1,5Km fra busstoppet i kulden og hjem.

 

 

 

*Hente tau og spasere ut i garasjen*

5162642[/snapback]

Du slår ikke meg angående den bussturen.

Tok bussen inn til "mellomstoppet" mitt, så hoppet jeg på den bussen som det stod 21 på. Eneste problemet var at det var returbussen, så jeg ble fraktet tilbake til skolen :thumbdown: Så måtte jeg vente på neste buss inn....

Hver dag når jeg er hos faren min så må jeg gå over 500m til busstoppet :hrm: Selv i snø :(

Lenke til kommentar
Bah, for en miserabel dag. Først så får jeg tilbake en matteprøve med den fantastiske karakteren 1-. Så hadde jeg uflaks når jeg skulle ta bussen hjem for jeg tok feil buss, noe som resulterte i at jeg kom hjem 1time senere enn vanlig og det hele toppet seg med at jeg måtte sitte på bussen med en gjeng fjortiser som måtte lage høye lyder konstant under hele turen.

Jeg måtte forresten også gå 1,5Km fra busstoppet i kulden og hjem.

 

 

 

*Hente tau og spasere ut i garasjen*

5162642[/snapback]

Du slår ikke meg angående den bussturen.

Tok bussen inn til "mellomstoppet" mitt, så hoppet jeg på den bussen som det stod 21 på. Eneste problemet var at det var returbussen, så jeg ble fraktet tilbake til skolen :thumbdown: Så måtte jeg vente på neste buss inn....

Hver dag når jeg er hos faren min så må jeg gå over 500m til busstoppet :hrm: Selv i snø :(

5162661[/snapback]

 

Jeg må nesten klatre opp en 200meter lang bakke, og denne bakken blir ikke brøytet fordi den er for bratt og fordi den er verneverdig.

Sånn er det å bo på bygda :(

Lenke til kommentar
Bah, for en miserabel dag. Først så får jeg tilbake en matteprøve med den fantastiske karakteren 1-. Så hadde jeg uflaks når jeg skulle ta bussen hjem for jeg tok feil buss, noe som resulterte i at jeg kom hjem 1time senere enn vanlig og det hele toppet seg med at jeg måtte sitte på bussen med en gjeng fjortiser som måtte lage høye lyder konstant under hele turen.

Jeg måtte forresten også gå 1,5Km fra busstoppet i kulden og hjem.

 

 

 

*Hente tau og spasere ut i garasjen*

5162642[/snapback]

Du slår ikke meg angående den bussturen.

Tok bussen inn til "mellomstoppet" mitt, så hoppet jeg på den bussen som det stod 21 på. Eneste problemet var at det var returbussen, så jeg ble fraktet tilbake til skolen :thumbdown: Så måtte jeg vente på neste buss inn....

Hver dag når jeg er hos faren min så må jeg gå over 500m til busstoppet :hrm: Selv i snø :(

5162661[/snapback]

 

Jeg må nesten klatre opp en 200meter lang bakke, og denne bakken blir ikke brøytet fordi den er for bratt og fordi den er verneverdig.

Sånn er det å bo på bygda :(

5162687[/snapback]

 

 

Uffda, jeg må ned i en liten "dal" Og der "lagres" vannet seg... Samt at bakkene opp og ned blir ikke brøytet fordi det bare er en sti :( Når jeg så kommer opp til hovedveien så er det nesten bestandig vind :thumbdown:

 

 

EDIT: Faen da folk, skrive mere innlegg så slepper jeg å få dobbelpost :tease:

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...