Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne posten er jo helt vannvittig stor, er det forumets største? fortsetter det slik er den 1mill reply snart... men hvorfor stenger ikke mod den... jeg oppfatter dette som en ren +1 tråd og det slår dem jo ned på andre plasser....

5160774[/snapback]

Tradisjon, har hatt SO. SO2(gikk tapt i server crash) SO3 og SO4 :)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Denne posten er jo helt vannvittig stor, er det forumets største? fortsetter det slik er den 1mill reply snart... men hvorfor stenger ikke mod den... jeg oppfatter dette som en ren +1 tråd og det slår dem jo ned på andre plasser....

5160774[/snapback]

Postcount er slått av i OT.

 

EDIT: *dengepå Fredrik* Du er så rask.

Endret av kaiern
Lenke til kommentar
Denne posten er jo helt vannvittig stor, er det forumets største? fortsetter det slik er den 1mill reply snart... men hvorfor stenger ikke mod den... jeg oppfatter dette som en ren +1 tråd og det slår dem jo ned på andre plasser....

5160774[/snapback]

Postcount er slått av i OT.

5160799[/snapback]

Joa, men det står likevel inno profilen, litt sånn skjult. Tenk hvis OT hadde lagt seg på

den ordtlige postcounten. Da skulle jeg ha hatt 5179 flere innlegg. :whistle:

Pluss 382 i Annet.

Pluss 131 i Humor Osv.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Når jeg ringte Komplett og spurte om de kunne sende meg en pappeske eller lignende som er forsvarlig å sende PCen min i, så fikk jeg bedskjed om at det kunne de ikke gjøre. Så derfor har min ødelagte PC stått over èn uke og samlet støv.

 

Men i dag tidlig, mens jeg sov, ringte broren min inn ditt for å spørre om nøyaktig det samme. Ikke bare fikk han tilsendt en eske til sin egen PC, men han ba om en til meg også. :D

 

Det kommer vell an på hvem support-kar man snakker med.

 

 

Så da er det bare og krysse fingrene. For hvis retursøknaden min blir innvilget, så står det plutselig 15.500 på min konto, og da kan jeg kjøpe en MYE råere PC enn den jeg har nå.

Lenke til kommentar
Denne posten er jo helt vannvittig stor, er det forumets største? fortsetter det slik er den 1mill reply snart... men hvorfor stenger ikke mod den... jeg oppfatter dette som en ren +1 tråd og det slår dem jo ned på andre plasser....

5160774[/snapback]

Postcount er slått av i OT.

5160799[/snapback]

Joa, men det står likevel inno profilen, litt sånn skjult. Tenk hvis OT hadde lagt seg på

den ordtlige postcounten. Da skulle jeg ha hatt 5179 flere innlegg. :whistle:

Pluss 382 i Annet.

Pluss 131 i Humor Osv.

5160807[/snapback]

Nå er det ikke mange som ser på mange OT-innlegg som "status", da. *drømme videre*

Lenke til kommentar
Jeg ville ha skrivi stil om alle twistene i en twistpose og deres kamp for ikke å bli spist.

5160802[/snapback]

 

Jeg skal skrive et kåseri eller et essay om noe som engasjerer meg for tiden...så jeg vet ikke helt :hmm:

5160828[/snapback]

Skriv om Hw.no da vel :w00t: Det interesserer deg da det? ;)

 

Btw, natta alle der ute i pingenes verden!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...