Demonfudge Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hvis moren hans levde så hadde hun kanskje ikke betalt for pcen til B|Real uansett da. Men dette vet B|Real mest om selv, og jeg hadde tatt opp lån selv hvis jeg hadde hatt behov for en ny pc. EOD for min del. vol = Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jaja, la oss avslutte diskusjonen. Men uansett hva slags forsikring du har så må du jo ha fått en million eller to utbetalt. Jeg liker ikke engang å overføre litt småkroner fra sparekontoen jeg.. Men jeg skjønner jeg har det godt... Håper jeg aldri må låne hvis jeg trenger PC. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 JoachimR: poenget er at faren kanskje trenger de penga til andre ting, plutselig sitter han alene med huslån/billån og skal forsørge unga og seg selv på bare en inntekt osv. ser ikke det store problemet med at han tar opp forbrukslån for en liten pc helller da. si at han låner 10-12 000,- så betaler han jo fort det ned på noen måneder når han nå har fått seg arbeid. Jeg håper virkelig at du endag får oppleve hvordan det er og ikke ha råd til noe, og ikke har en sparekonto/fond/pappa og gå til. bare for erfaringen sin del.. men det er vel heller lite sannsynlig at det skjer. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 JoachimR: poenget er at faren kanskje trenger de penga til andre ting, plutselig sitter han alene med huslån/billån og skal forsørge unga og seg selv på bare en inntekt osv. ser ikke det store problemet med at han tar opp forbrukslån for en liten pc helller da. si at han låner 10-12 000,- så betaler han jo fort det ned på noen måneder når han nå har fått seg arbeid. Jeg håper virkelig at du endag får oppleve hvordan det er og ikke ha råd til noe, og ikke har en sparekonto/fond/pappa og gå til. bare for erfaringen sin del.. men det er vel heller lite sannsynlig at det skjer. what he said Og JoachimR: bilde i recent pics posten, Sleng op et da, har ikke sett deg Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 ah... godt med et skudd dopamine i sene nattetimer, Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 ØB: Legger av prinsipp ikke ut bilde av meg selv på nettet. Legg meg til i msn så får du se meg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 ØB: Legger av prinsipp ikke ut bilde av meg selv på nettet. Legg meg til i msn så får du se meg. Så du lar deg ikke avbilde i media heller da? hvorfor har du den regelen egentlig? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 ØB: Legger av prinsipp ikke ut bilde av meg selv på nettet. Legg meg til i msn så får du se meg. Så du lar deg ikke avbilde i media heller da? hvorfor har du den regelen egentlig? samma det, la han til jeg.. hehe. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Glem det.. Endret 1. juni 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 merkelige greier.. har familien din noe og skjule, er det drug money vi snakker om? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Nei, det er nazigull. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 du så ikke ut som forventet, men det gjør det jo sjeldent da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Du hadde vel forventet en gutt med gullkrone på hodet - så det tror jeg var like greit. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg tror nesten jeg tar kvelden nå jeg. Satser på å drømme en klar drøm i natt.. *poff* God natt. og Phax: spar til skjegg! Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 og Phax: spar til skjegg! jess, bildet i RPP kommer når jeg fyller 35 da. Jokke: nei hadde egentlig bare forestillt meg noen som så litt eldre ut. ikke noe negativt, man får jo et bilde oppi hodet og når man ser den personen så stemmer det jo sjeldent. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 I dag skulle jeg egentlig vært på tur, men har så vondt i ryggen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Sitter her på skolen og kjeder meg, huff og hyl. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Sitter her på skolen og kjeder meg, huff og hyl. Gøy det da. Skole er dritt... Gleder meg til å bli ferdig med ungdomsskolen!! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg sitter hjemme og skal bestille pizza snart prosjekt vett. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Nå skal jeg se på film på skolen! Vet ikke hvilken, men håper det blir en bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg