Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JoachimR: poenget er at faren kanskje trenger de penga til andre ting, plutselig sitter han alene med huslån/billån og skal forsørge unga og seg selv på bare en inntekt osv.

ser ikke det store problemet med at han tar opp forbrukslån for en liten pc helller da. si at han låner 10-12 000,- så betaler han jo fort det ned på noen måneder når han nå har fått seg arbeid.

Jeg håper virkelig at du endag får oppleve hvordan det er og ikke ha råd til noe, og ikke har en sparekonto/fond/pappa og gå til. bare for erfaringen sin del.. men det er vel heller lite sannsynlig at det skjer.

Lenke til kommentar
JoachimR: poenget er at faren kanskje trenger de penga til andre ting, plutselig sitter han alene med huslån/billån og skal forsørge unga og seg selv på bare en inntekt osv.

ser ikke det store problemet med at han tar opp forbrukslån for en liten pc helller da. si at han låner 10-12 000,- så betaler han jo fort det ned på noen måneder når han nå har fått seg arbeid.

Jeg håper virkelig at du endag får oppleve hvordan det er og ikke ha råd til noe, og ikke har en sparekonto/fond/pappa og gå til. bare for erfaringen sin del.. men det er vel heller lite sannsynlig at det skjer.

what he said

Og JoachimR: bilde i recent pics posten, Sleng op et da, har ikke sett deg :)

Lenke til kommentar

og Phax: spar til skjegg! :p

jess, bildet i RPP kommer når jeg fyller 35 da. :p

Jokke: nei hadde egentlig bare forestillt meg noen som så litt eldre ut. :) ikke noe negativt, man får jo et bilde oppi hodet og når man ser den personen så stemmer det jo sjeldent.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...