Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Foran vel?

Du som klaget. Igjen, bryr virkelig rullingsrøkerne seg om aldringen av huden?

5159087[/snapback]

wtf? mener du at folk som snakker nynorsk driter i helsen? mener du at folk som snakker nynorsk rett og slett er idioter ? du har jo med god margin bevist hvem som er idioten her... ivertfall i mine øyene...

Lenke til kommentar

Genial signatur og avatar, Tomat-Ulf :thumbs:

Vet dere hva?! Jeg forstod plutselig en vits! Kan ikke huske hele, men det handlet om en far som gidde sønnen enbensintank i bursdagsgave, og så sier han: -det er tanken som teller :!: :!: :!:

:cool:

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Foran vel?

5159087[/snapback]

wtf? mener du at folk som snakker nynorsk driter i helsen? mener du at folk som snakker nynorsk rett og slett er idioter ? du har jo med god margin bevist hvem som er idioten her... ivertfall i mine øyene...

5159380[/snapback]

Må nok si meg enig med Joachim denne gangen; skriver du nynorsk er du en bondefjomp, og da bryr du deg neppe om utseende. Sånn er det bare. Det finnes nok unntak, men kun akkurat nok til å bekrefte regelen.

Lenke til kommentar
Foran vel?

5159087[/snapback]

5159380[/snapback]

Må nok si meg enig med Joachim denne gangen; skriver du nynorsk er du en bondefjomp, og da bryr du deg neppe om utseende. Sånn er det bare. Det finnes nok unntak, men kun akkurat nok til å bekrefte regelen.

5159625[/snapback]

Tror ikke du og joachimR og Thomasr skal si noe :p

Dere er ikke akkurat nøytrale.

Lenke til kommentar
hahahahaha, tysken din er faene meg verre en joachimR sin nynorsk

5159363[/snapback]

Fikk nå 2 og 3 i tysk på ungdomsskolen, men så særiøs er den ikke.

Genial signatur og avatar, Tomat-Ulf :thumbs:

5159426[/snapback]

Takker! Ma skifte når det blir jul da...

Om noen vil ha:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...