Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg var en tur inneom Ica. Der har de enda ikke gått over til sånn greie med kort og sånn på tobakk. Lo godt da jeg så følgende "advarsel" på Petterøes Rullings-tobakk... Stod for sikkerhetsskyld på nynorsk. "Røyking medfører for tidlig aldring av huden". Som om den nynorske fjompen som røyker rullings bryr seg?

5158601[/snapback]

 

Til tider tror jeg at du skuespiller, men du begynner sannelig å overbevise meg at du mener det du sier, hver gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LarsP: Nå har jeg heldigvis ikke hatt nynorsk utover noen måneder på ungdomsskolen, så jeg har ikke det enorme grunnlaget å dømme på, men basert på at en del av mine venner fikk akseptable karakterer ville jeg tro standarden må være en del lavere her.

 

askogli: Halvveis utvasket Levis, om jeg ikke gjetter helt feil? Jeg ville tatt meg råd til noen nye jeans, og når du først er i gang har de fine belter til 150,- på H&M. Jakken hadde jeg vel heller ikke noen enorm sans for, men den har jeg ikke egentlig noe grunnlag for å dømme før jeg har tatt en nærmere titt på den. Det samme gjelder skjorter/t-skjorter, sånt må en se på snitt, tekstur og fall før en kan vurdere.

 

Nå må det nevnes at jeg er lettere shoppingavhengig (samtale med pappa i dag, etter at han brukte ca tre vanlige månedslønner på continental i går; 'betyr dette at jeg egentlig kan handle litt uten å tenke meg om med det første da, i og med at du har et godt forsprang?' Svaret hans var vel i retning av 'vel, nå er det vel en god stund før jeg har tatt igjen ditt forbruk i én butikk sist du handlet noe særlig, og om jeg ikke husker feil var du innom noen flere også...')

Lenke til kommentar
askogli: Halvveis utvasket Levis, om jeg ikke gjetter helt feil? Jeg ville tatt meg råd til noen nye jeans, og når du først er i gang har de fine belter til 150,- på H&M. Jakken hadde jeg vel heller ikke noen enorm sans for, men den har jeg ikke egentlig noe grunnlag for å dømme før jeg har tatt en nærmere titt på den. Det samme gjelder skjorter/t-skjorter, sånt må en se på snitt, tekstur og fall før en kan vurdere.

 

Nå må det nevnes at jeg er lettere shoppingavhengig (samtale med pappa i dag, etter at han brukte ca tre vanlige månedslønner på continental i går; 'betyr dette at jeg egentlig kan handle litt uten å tenke meg om med det første da, i og med at du har et godt forsprang?' Svaret hans var vel i retning av 'vel, nå er det vel en god stund før jeg har tatt igjen ditt forbruk i én butikk sist du handlet noe særlig, og om jeg ikke husker feil var du innom noen flere også...')

5158708[/snapback]

Hehe, jeg har lite penger for hånd nå...

 

Det jeg egentlig lurer på; Ser dette bra ut? Eventuelt hva jeg skal ha under dressen?

Hvilke typer bukse skal jeg ha under? Nytt belte blir det sikkert ikke kjøp av, heller ikke nye bukser før etter jul, man vet jo aldri hva man får i gaver ;)

Lenke til kommentar

Åpen skole er teit. masse folk som kom inn i klassen. alt de guidene sa var: "og her tegner de" :!: latterlig.

 

Jeg har vært sunn og spist regelmessig i dag.

En skive med leverpostei + agurk og et glass melk til frokost

Lunsj: en baguette ( de hadde ikke grove :( ) med skinke, ost, agurk, tomat og alt det der.

Så spiste jeg to brødskiver med leverpostei og agurk. Pluss en liter melk :p

 

Edit: Go me.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
To nederste linjene er byttet ut. Ble litt inspirert av askogli :tease:

5158758[/snapback]

:!:

Men desverre var det en skrivefeil :innocent:

 

Hehe

 

EDIT: Dessuten fattet jeg den ikke :dontgetit:

5158766[/snapback]

Det er herved fikset.

Om du ikke fattet den, er det ikke mitt problem. Jeg fjerner den sikkert snart... Mon tro om det er mulig å lage et skript for å endre signatur :hmm:

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...