Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er forskjellen på natur og miljø og naturfag? Har skolene mine bare gitt faen i miljøet? :p

5157870[/snapback]

 

Det heter naturfag på GK.

5158206[/snapback]

Det het meg bekjent det på ungdomsskolen også, eller mulig det bare var det vi kalte det.

 

Jeg har fått intrykk at det er lettere, både på forumet og ellers.
Det er fullstendig galt.

5158382[/snapback]

Nja, du vet ikke hvor Narvik er :p Såklart jeg begynner og lure.

Lenke til kommentar
Jeg har fått intrykk at det er lettere, både på forumet og ellers.
Det er fullstendig galt.

5158382[/snapback]

Der kan jeg si meg enig i deg! Er bare en del folk som er litt gale på noen privatskoler.

 

Men nynorsken til Joachim her, må jeg nok si at kun fortjener en 3'er, ja. (om ikke mindre)

5158405[/snapback]

Jeg fikk nå fire på kort og vitnemål. Men at nynorsken min er perfekt, det skal jeg nok ikke si.

Lenke til kommentar

En dressjakke er en jakke som er ment til å brukes med dress – altså der buksen og jakken er i samme stoff. En blazer er lignende, men stort sett ment til å brukes separat (altså, ikke uten bukser, men med bukser i andre stoff). I de fleste tilfeller vil en blazer skilles fra en dressjakke i snitt og kutt, den enkleste måten å skille de på er lengden (en dressjakke er normalt lengre).

Lenke til kommentar
Jeg var en tur inneom Ica. Der har de enda ikke gått over til sånn greie med kort og sånn på tobakk. Lo godt da jeg så følgende "advarsel" på Petterøes Rullings-tobakk... Stod for sikkerhetsskyld på nynorsk. "Røyking medfører for tidlig aldring av huden". Som om den nynorske fjompen som røyker rullings bryr seg?

5158601[/snapback]

Nynorsk fjomp?! Kjeften på deg.

Lenke til kommentar
Standarden er at man får 2 om man har vist tegn til å ønske å prøve å skrive nynorsk, om man slår opp noen ord får man tre, så det skal ikke så mye til...

5158584[/snapback]

 

Uhm, nei? Har man et par feil så kommer 3'eren flyvende. Joachim hadde strøket på min ungdomsskole.

 

På vgs er det enda morsommere. Hadde 4 feil fordelt på 5 sider. Kommentar: Litt for mange nynorskfeil.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...