Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:w00t: 6 på namiprøven :w00t:

5156675[/snapback]

Hva er nami? Aldri hatt et sånt fag... :shrug:

 

Jeg klagde på karakteren hun nynorske driten hadde satt på tentamen i bokmål. Fem til fire, har aldri fått så dårlig. En blank femmer derimot, (som klagen førte til!!), kan jeg fint leve med!

5157795[/snapback]

 

Nami er vel natur og miljø, hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Btw, fikk 5 på en historeprøve idag :)

 

edit: typo

Endret av h3nrik
Lenke til kommentar
Jeg klagde på karakteren hun nynorske driten hadde satt på tentamen i bokmål. Fem til fire, har aldri fått så dårlig. En blank femmer derimot, (som klagen førte til!!), kan jeg fint leve med!

 

Hva? Fikk du femmer?! Hvis jeg skal dømme dine nynorskkunnskaper etter hva du har skrevet i SO4, burde du hvert fornøyd med en sterk toer.

Lenke til kommentar
Jeg klagde på karakteren hun nynorske driten hadde satt på tentamen i bokmål. Fem til fire, har aldri fått så dårlig. En blank femmer derimot, (som klagen førte til!!), kan jeg fint leve med!

 

Hva? Fikk du femmer?! Hvis jeg skal dømme dine nynorskkunnskaper etter hva du har skrevet i SO4, burde du hvert fornøyd med en sterk toer.

5157845[/snapback]

Fikk fem på bokmål. Det skulle da bare mangle. Hun hadde gitt meg 5/4 - men en klage fungerer fint. Har aldri fått under fem blank i bokmål, og der har jeg da jammen tenkt å holde det også.

 

EDIT: HVa er forskjellen på natur og miljø og naturfag? Har skolene mine bare gitt faen i miljøet? :p

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Det skulle da bare mangle.

5157870[/snapback]

 

Du har jo trossalt betalt for den. :)

5157879[/snapback]

Det finnes ingen kontrakt som sikrer meg fem i norsk, desverre. Skulle gjerne betalt litt for sikre karakterer. :p

5157890[/snapback]

 

Du må jo åpenbart ha betalt noen... når selv jeg som suger i rettskriving kan se at du og har et stort problem der...

Lenke til kommentar
Mener du at det jeg skriver her på dette forumet inneholder så mange rettskrivingsfeil?

5157914[/snapback]

 

Det er ikke bare skriveleife som gjelder på en norsk prøve...

5157922[/snapback]

Nei, for jeg skriver i følge samtlige kommentarer siden åttende klasse "så godt som feilfritt". "Du behersker også denne sjangeren godt". Jeg skjønner ikke helt at jeg skal være så dårlig som du vil ha det til. Jeg hadde en tid en blogg på internet, det var få dager med under hundre unike brukere/lesere. Jeg nekter å tro folk gidder å lese dårlig norsk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...