Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

phax: Vent to år med den hybelen så kan jeg ta den. ;)

hehe, åkei. :p

nå ble jeg skikkelig glad her, idag har jeg hatt humørsvigninger som ei premenstruell kvige. :wee:

godt og ha en slags plan for fremtiden, vite sånn nogenlunde hvor jeg er om 3-4 måneder hvertfall..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tar du opp forbrukslån til PC? :dontgetit:

Ja, pga pappa kan ikke støtte meg økonomisk...han har tross alt blitt eneforsørger (hvis det sier deg noe som helst...) pga min mamma..

Og noen andre har jeg ikke som kan støtte meg med en slik sum, så jeg tar opp et forbrukslån ja.

Skal ha pc'en til den 6. juli-9juli (se signatur) og jeg får dimmepengene den 1.juli og jeg tar ikke sjangsen på å sitte uten ny pc på MSL så lån blir det.

Lenke til kommentar

Du tar opp et svindyrt forbrukslån for å kunne delta på LAN... Yeees...

Joda, faren din er muligens eneforsørger. Men da moren din døde av kreft (så vidt jeg husker?), må der da vel ha fått utbetalt litt livsforsikring. Eller gikk alt sammen til faren din? Jeg vet ikke helt hvordan sånt fungerer jeg...

Men herregud, lån til PC... Det var smart du...

Lenke til kommentar

Og jeg skal be han ta av de pengene som han trenger for å la hjulene gå rundt i dette huset?

Smart du..

Ikke alle her i verden tjener X antall milioner i året...

Tror du trenger deg en dose av vikeligheten med tanke på hva jeg ser du skriver rundt om kring, dog jeg er klar over at du legge opp til det.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Jeg tipper dere fikk utbetalt to-tre millioner fra forsikringsselskapet?

:blink:

Med tanke på at han vet han får betalt lånet senere så ser jeg faktisk ingen problem med det. Han vet sånn ca hvor mye han får i dimmepenger, og han vet hvor stort lån han tar opp. Hadde gjort det samme jeg, enkelt og greit. Så lenge man kan betale det tilbake rimelig kvikt, så gjør det egentlig ingenting.

Trøtt ja. :w00t:

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
With all do respect JoachimR; du er drøy!

Ikke helt med nå jeg...

Jeg synes bare det er jævlig vilt å ta opp lån til en bruksartikkel som PC...

Kanskje fordi du ikke vet hvordan det er å ha lite penger?

Edit: Mener ikke at B|Real og hans familie har lite penger.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
Jeg så nettopp de greiene mamma og pappa har, det er jo en million bare du blir uføretrygdet jo.. Jaja.

:ermm:

God natt.

nå har mamman og pappaen din litt mer penger en folk flest, derfor har de råd til en dyrere forsikring. dette vet du inderlig selv godt så skjønner ikke hvorfor du absolutt må spille dum og late som du tror at alle har like mye penger som dere hver gang det kommer opp noe økonomi snakk.

jeg håper hvertfall du bare later som for din del..

Ellers må jeg bare si at jeg syntes det her var et litt upassende tema og kødde med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...