Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men 14 år er ikke mye å tenke på..

8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt.

bullshit, det der er bare falske rykter som alltid.. var sikkert bare en pimp&ho fest der 2-3 stykker endte opp med og ha seg på dass.

Lenke til kommentar
@Glisevask; Vært sammen med ei jente i 1 uke. Du er 14 år, og skal ha sex?

 

Jøss... :dontgetit:

Her hender sånt ofte etter et par dager..

.......Eller på sparket

Jepp

 

Men 14 år er ikke mye å tenke på..

8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt.

De i klassen min du mener? :D

Jepp..

 

Kan noen daske Fyzzy^?

Ikke ett innlegg fra han i dag uten utropstegn eller uthenging av noe :\

Lenke til kommentar
8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt.

Det tror jeg ikke på!

Skal litt til for at det er akkurat 25 av hvert kjønn, og at alle liker "sin del av kaka".

Det går ikke, med mindre dette var en stor orgie, og man delte litt på hverandre.

*Se for seg* :wee:

Lenke til kommentar
Men 14 år er ikke mye å tenke på..

8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt.

bullshit, det der er bare falske rykter som alltid.. var sikkert bare en pimp&ho fest der 2-3 stykker endte opp med og ha seg på dass.

Tro meg.. No bullshit.. Spør Prodigy_, han har mer kjennskap til akkurat det enn meg :whistle:

 

Edit: Ok, kan vi legge puleraidet på hylla? Flere jenter lå med flere gutter osv.. Tro meg om dere orker..

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt.

Det tror jeg ikke på!

Skal litt til for at det er akkurat 25 av hvert kjønn, og at alle liker "sin del av kaka".

Det går ikke, med mindre dette var en stor orgie, og man delte litt på hverandre.

*Se for seg* :wee:

Det er faktisk sant. Halve 8. klasse var på fest, og ja... Og typisk nok var jeg på ferie da. :thumbdown:

Lenke til kommentar
8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt.

Det tror jeg ikke på!

Skal litt til for at det er akkurat 25 av hvert kjønn, og at alle liker "sin del av kaka".

Det går ikke, med mindre dette var en stor orgie, og man delte litt på hverandre.

*Se for seg* :wee:

Det er faktisk sant. Halve 8. klasse var på fest, og ja... Og typisk nok var jeg på ferie da. :thumbdown:

*synger blekke pulings på P, blekke pulings på P*

 

Halo, Kanskje noen fikk sprekka jomfru hinna. Men hvor mange hold seg mer enn et støt? :!:

Og er man 13 og i normal Kjønsutvikling så..

Vel, tror ikke halve 8 klassen har sex akkurat..

Lenke til kommentar
Nei, men seriøst.

 

Er det mange 14-åringer der ute som springer rundt og har sex med 13-år gamle jenter? :S

Jeg vet ikke, men jeg har to spørsmål:

Er det mange 14 åringer som springer rundt og har sex med 17 år gamle gutter?

Tlf?

 

 

edit:

Tenk om dama bare utnytter deg for å få ett ligg da?

Det hadde eid.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...