Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Thea: Fortell onkel SnowDOG_ ka som har skjedd. Sitt deg på fanget mitt. :)

5155733[/snapback]

"Ja assa, jeg svarger assa seriøst assa! Han alså han bare assa, HAHA, åsså je gassa, jeg ble helt mental assa!"

:wee:

5155768[/snapback]

Ja ass, skulle bare sett trynet hans når jeg sa det asså. Jadda. Natta.

*KOSE PÅ ALLE OMG*

Oslo til torsdag og fredag! Autografskriving tas på Hotell Gyldenløve eller noe, bogstadveien i hvert fall.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, nå for det være nok. Nå har jeg brukt 10 minutter på å oppdatere forum-hovedsiden i håp om å få 666 brukere aktive, men neida, 665 brukere bare.

5155723[/snapback]

Gøy.

Jenter kan brenne...

5155793[/snapback]

Han må ha interesser... kunne logga av så han hadde igjen to, og fått med to til så det ble 667! kunne holdt på sånn hele kvelden..

Ingen skal brenne. hva skal jenter gjøre uten gutter? Hva skal gutter gjøre uten jenter?

Verden hadde blitt et kejdelig sted med bare gutter i verden

Lenke til kommentar
Nei, nå for det være nok. Nå har jeg brukt 10 minutter på å oppdatere forum-hovedsiden i håp om å få 666 brukere aktive, men neida, 665 brukere bare.

5155723[/snapback]

Gøy.

Jenter kan brenne...

5155793[/snapback]

Han må ha interesser... kunne logga av så han hadde igjen to, og fått med to til så det ble 667! kunne holdt på sånn hele kvelden..

Det ville ikke hjulpet, hver gang jeg oppdaterte siden varierte antall aktive med alt fra 5-50 personer. Så det så!

Lenke til kommentar

Nå har jeg gjort matteleksene mine. Og med «gjort» mener jeg «sett over og kommet fram til at jeg hadde klart det hadde jeg giddet å prøve». Go me.

Hvilke rekker? Fikk bare litt panikk av "hjelpte"...

Rekkene av folk som påpeker skrivefeil (og får innleggene sine slettet på grunn av det). (Egentlig tror jeg du skjønte det. :p)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...