Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koden til Securitas er ved innbruddstilfeller, de trenger vel ikke sjekke om det faktisk stemmer at huset ikke er i ferd med å brenne ned...

5153336[/snapback]

De spør etter den, så ikke en jævel kan kjomme, sette fyr på huset, og deretter si "neida, her brenner det ikke!" i telefonen. Antagelig er de noe mer opptatt av den om alarmen går som følge av tyveri.. Går gassen tror jeg ikke de spør engang. (Den har, heldigvis!) aldri gått.

Lenke til kommentar
Good lord..

5153335[/snapback]

lattis...er det virkelig mulig?

5153367[/snapback]

The banning and/or removal of information is just not a good solution. Have you ever heard: “The cure is worse than the disease”? But, if you honestly don’t like sites like these then please move to Burma, Iran or North Korea where they regularly practice blocking sites such as this.
Lenke til kommentar
Good lord..

5153335[/snapback]

lattis...er det virkelig mulig?

5153367[/snapback]

The banning and/or removal of information is just not a good solution. Have you ever heard: “The cure is worse than the disease”? But, if you honestly don’t like sites like these then please move to Burma, Iran or North Korea where they regularly practice blocking sites such as this.

5153403[/snapback]

uffda^^ da vet jeg hva jeg har å gjøre:)

Lenke til kommentar
bestilte 2 i dag jeg :w00t:

5153031[/snapback]

Hvilke?

5153097[/snapback]

hmm..

Ferry Corsten - Passport: Kingdom Of The Netherlands

Above & Beyond - Anjunabeats vol. 3

Donnie Darko! :D

Trenger du seriøst å tenke over det? :ermm:

5153727[/snapback]

veel, begge filmene er jo brilliante, så ja :)

Endret av jostein_
Lenke til kommentar
Superstjernen ble oppdaget av en kvinne mens han sto og sminket seg iført et arabisk hodeskjerf.

Kvinnen ble så forskrekket over å se en mann på dametoalettet at hun skrek i panikk, skriver flere britiske medier ifølge NRK.no.

En annen kvinne fotograferte Jakson med mobilkamera. Da begynte også Jackson å skrike.

.....

I Dubai har han også gjort seg bemerket tidligere, særlig da han dukket opp i en badepark med en masse barn - iført en hvit kondomdress, der bare øyne, nese og munn kunne ses.

HAHAHA, for en klovn! :D

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Donnie Darko! :D

Trenger du seriøst å tenke over det? :ermm:

5153727[/snapback]

Ja? Begge ligger på Top 250. Kan jo hende han har sett Donnie Darko før. :p

5153742[/snapback]

But still... hallo! Det er Donnie Darko det er snakk om

Donnie Darko :love: , tror jeg har sett den filmen et par ti ganger for mye :p

Lenke til kommentar
Gjest