phax Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) jepp alltid morro med nye leketøy! regner med det blir mye bilder i RPP fremover. ........... Edit: nå er jeg i godt humør igjen, nå må dere underholde meg! I command you, dance! Endret 31. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Njaaa venter til jeg har fått skjegget i orden Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) neineinei, du må lage skjegg worklogg. et bilde for hver dag! så kan du lage en gif animasjon med alle bildene tilslutt! Endret 31. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 neineinei, du må lage skjegg worklogg. et bilde for hver dag! så kan du lage en gif animasjon med alle bildene tilslutt! Glimrende idè egentlig, synd bare jeg ikke har kamera liggende rundt her :\ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 neineinei, du må lage skjegg worklogg. et bilde for hver dag! så kan du lage en gif animasjon med alle bildene tilslutt! Glimrende idè egentlig, synd bare jeg ikke har kamera liggende rundt her :\ Litt sent ute for min del, men neste gang Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 hadde jeg hatt god nok skjeggvekst skulle jeg ha gjort det.. .... det var derfor Eline ikke ville ha meg mer, hun sa jeg ikke var gammel nok, og hun ville ha en med bedre skjeggvekst! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 hadde jeg hatt god nok skjeggvekst skulle jeg ha gjort det.. .... det var derfor Eline ikke ville ha meg mer, hun sa jeg ikke var gammel nok, og hun ville ha en med bedre skjeggvekst! Er da bare å spare det. etter 3 uker kan jeg garantere det blir en hel del skjegg på deg! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 hadde jeg hatt god nok skjeggvekst skulle jeg ha gjort det.. .... det var derfor Eline ikke ville ha meg mer, hun sa jeg ikke var gammel nok, og hun ville ha en med bedre skjeggvekst! *knis* Nå skal jeg sove. God natt! Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 hehe, etter 3 uker så kan jeg garantere deg at jeg har verdens tynneste og styggeste bart og litt tjufs på haka! damn me and my boyis charm..! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Pick me! Jeg er skjeggmannen Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 what have i done, stakkars Eline blir nedringt av skjeggete gamlinger imorgen! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Pick me! Jeg er skjeggmannen RPP! NP: Frank Zappa - Peaches En Regal Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 hehe, etter 3 uker så kan jeg garantere deg at jeg har verdens tynneste og styggeste bart og litt tjufs på haka! damn me and my boyis charm..! Genialt. Begynner å få sånn passelig jeg også nå.. men det er ikke svart da vettu og da må det litt mengde til før det ser noenlunde greit ut. men det er nå ennå lenge igjen til Systemkonserten Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 what have i done, stakkars Eline blir nedringt av skjeggete gamlinger imorgen! Ey, jeg er skjeggete, men ikke gammel. Telefonnummer, takk! Ta mine poster med en klype luktesalt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 skal vi se, tlf nr: 1881. nei faen, det var til B|Real det. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Skal vi se om jeg finner et bilde jeg kan slenge ut i rpp... kan ikke la den tråden dø ut *done* Endret 1. juni 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Nå har jeg akkurat bestemt meg for og flytte til oslo til høsten! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Nå har jeg akkurat bestemt meg for og flytte til oslo til høsten! Artig! Hva skal du gjøre der? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Artig! Hva skal du gjøre der? flytte sammen med en kompis og bare jobbe, først må jeg vel finne meg en piss jobb al'a hydro texaco eller whatever, også etterhvert få meg en ordentlig jobb som er relatert til utdanninga! med mindre jeg er heldig og får en ordenlig jobb med engang da. men tvilsomt. da må jeg finne noen som kan flytte inn her på hybelen i trondheim da.. hmm.. noen frivillige? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Skal vi se om jeg finner et bilde jeg kan slenge ut i rpp... kan ikke la den tråden dø ut Done. phax: Vent to år med den hybelen så kan jeg ta den. Endret 1. juni 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg