Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om SOAD har røyket litt for mye siden på deres site album for det er CRAP imo :(

5150725[/snapback]

La det synke litt bare.. Jeg er ihuga Systemfan så jeg kan ikke innse at det er et drittalbum iallefall :p

Synes det ikke er så gæli jeg, men det slår ikke akkurat Toxicity..

5150732[/snapback]

Neieh...drit er det ikke, men jeg så først Hypnotize-videoen (som var det første jeg hadde hørt av albumet) så ble jeg bare sittende etterpå å hørt på som om det skulle være som hvilket som helst annet band...og ikke soad..

Jaja, neieh...er noe bra på selve Hypnotize-albumet, men langt fra storheten som første albumet.

Lenke til kommentar

O M G!!

Haha dere kommer ikke til å tro meg nå men dette er det sykeste eg har opplevd. Er forsatt i sjokk nå når eg forteller dette.

Som dere vet så pågår det litt av en storm her i vestlandet med ENORME nedbørsmengder. Anyways eg sitter oppe sent idag og tenkte eg skulle ut med vofsen for å gå på do. Åpner døren og komanderer "gå på do" og han går ut men så blir det ikke mer enn 7-8sekunder før han piler inn igjen. Eg har siden han var valp gjort han vant til vestlandværet og han koser seg ute selvom det regner mens andre med amstaffer eg kjenner nekter å gå ut. Etter en stund fikk eg han ut igjen og han gikk rett bort og tømte blæren for å pile inn igjen og riste seg for å så drite midt i stuen.

Shocked eg klarte ikke å kjefte på han mens han kablet engang. Aldri opplevd dette før.

Rekorden er nok røket nå ja. Sist det regnet rekord mye så hadde det dannet seg en svær dam utenfor her men nå er den dammen mye større. :wow:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...