Zlatzman Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Fornøyd med denna ballen? 5150644[/snapback] Absolutt. Leker med den støtt og stadig. Tror jeg skal legge meg snart... 5150648[/snapback] Kanskje jeg burde skaffe meg en slik etter hvert Pusser tenner faktisk, har innsett at klokka er mange. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Jeg skal være våken i natt...ingen poeng i å legge seg..lå i 2 timer å vrei på meg..ikke trøtt i d hele tatt... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Jeg skal være våken i natt...ingen poeng i å legge seg..lå i 2 timer å vrei på meg..ikke trøtt i d hele tatt... 5150666[/snapback] Jobb då... du må jo direkte sitte å sleve på jobben då :!: nei natti.. eg kubber *vinke til dataskjermen av en merkelig grunn :!: * Endret 14. november 2005 av chills Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Jeg har utplasering i morra, og jobber på kvelden, så jeg har god tid \o/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Jobb då... du må jo direkte sitte å sleve på jobben då :!: 5150669[/snapback] Sleve på jobb? Noen forklare meg den settninga der? :-| Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Jobb då... du må jo direkte sitte å sleve på jobben då :!: 5150669[/snapback] Sleve på jobb? Noen forklare meg den settninga der? :-| 5150681[/snapback] Noe med jobb, og at du kommer til eller sitter nå og sløver på jobben. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Da har jeg faktisk skrevet et konvolutt med "stikksetniger." Ble litt trøtt nå, *zuper-god-natt-coz-til-alle* Endret 14. november 2005 av MagE Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 nesa renner Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Noe med jobb, og at du kommer til eller sitter nå og sløver på jobben. 5150688[/snapback] Takk, der ble det litt mere mening i det der. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Noe med jobb, og at du kommer til eller sitter nå og sløver på jobben. 5150688[/snapback] Takk, der ble det litt mere mening i det der. 5150701[/snapback] Godt, godt. Nå tar jeg kvelden. Dere får ha en fortsatt fin natt, og Goophy: Lykke til med oppgaven . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 God natt, sov godt =) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Best å ta kvelden ja.. Godnatt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Jeg lurer på om SOAD har røyket litt for mye siden på deres site album for det er CRAP imo Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Jeg lurer på om SOAD har røyket litt for mye siden på deres site album for det er CRAP imo 5150725[/snapback] La det synke litt bare.. Jeg er ihuga Systemfan så jeg kan ikke innse at det er et drittalbum iallefall Synes det ikke er så gæli jeg, men det slår ikke akkurat Toxicity.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Jeg lurer på om SOAD har røyket litt for mye siden på deres site album for det er CRAP imo 5150725[/snapback] La det synke litt bare.. Jeg er ihuga Systemfan så jeg kan ikke innse at det er et drittalbum iallefall Synes det ikke er så gæli jeg, men det slår ikke akkurat Toxicity.. 5150732[/snapback] Neieh...drit er det ikke, men jeg så først Hypnotize-videoen (som var det første jeg hadde hørt av albumet) så ble jeg bare sittende etterpå å hørt på som om det skulle være som hvilket som helst annet band...og ikke soad..Jaja, neieh...er noe bra på selve Hypnotize-albumet, men langt fra storheten som første albumet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 O M G!! Haha dere kommer ikke til å tro meg nå men dette er det sykeste eg har opplevd. Er forsatt i sjokk nå når eg forteller dette. Som dere vet så pågår det litt av en storm her i vestlandet med ENORME nedbørsmengder. Anyways eg sitter oppe sent idag og tenkte eg skulle ut med vofsen for å gå på do. Åpner døren og komanderer "gå på do" og han går ut men så blir det ikke mer enn 7-8sekunder før han piler inn igjen. Eg har siden han var valp gjort han vant til vestlandværet og han koser seg ute selvom det regner mens andre med amstaffer eg kjenner nekter å gå ut. Etter en stund fikk eg han ut igjen og han gikk rett bort og tømte blæren for å pile inn igjen og riste seg for å så drite midt i stuen. Shocked eg klarte ikke å kjefte på han mens han kablet engang. Aldri opplevd dette før. Rekorden er nok røket nå ja. Sist det regnet rekord mye så hadde det dannet seg en svær dam utenfor her men nå er den dammen mye større. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Regner ikke her *gjespe* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Regnet i 2 uker her... aldri vært så mye vann her før Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Nå er jeg trøtt. Np: Nine Inch Nails - Hurt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 da stakk jeg på skolen Skal ha gym i første time da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg