Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gym; verdens latterligste fag. Idéen er grei, vi får de feite i aktivitet i to timer hver uke. Utførelsen er patetisk, vi bruker heller tiden på teori som de som ikke er aktive ikke bryr seg om, og derfor ryker karakteren og den mosjonen de skulle få de to timene.

5150539[/snapback]

Ganske enig, men gym er ikke verdens latterligste fag, syns det er ganske artig :) Så slepper vi sitte på skolebenken i de timeme (ENDA kjedeligere). Men det er for mye praksis!

God natt!

*zzZzZzz*

Lenke til kommentar
Gym; verdens latterligste fag. Idéen er grei, vi får de feite i aktivitet i to timer hver uke. Utførelsen er patetisk, vi bruker heller tiden på teori som de som ikke er aktive ikke bryr seg om, og derfor ryker karakteren og den mosjonen de skulle få de to timene.

5150539[/snapback]

Ganske enig, men gym er ikke verdens latterligste fag, syns det er ganske artig :) Så slepper vi sitte på skolebenken i de timeme (ENDA kjedeligere). Men det er for mye praksis!

God natt!

*zzZzZzz*

5150543[/snapback]

*savne gym*

Lenke til kommentar

Eg viste fing til gymlæreren her forleden.. kom for seint inn på grunn av at det holdt på å pusse opp der så vi var 4 klasser i en trang garderobe.. så sa han en time fravær på deg.. du e mer enn 20 min forsinka.. eg viste fing og gikk.. kom tilbake til 2 time då..

artig.. han ble så sur.. no skal eg ha møte med han og klassestyrer fordi han ga med den timen og en anmerkning... eg som kalte til møte muahahahhaha :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...