Dorian Gray Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Gym; verdens latterligste fag. Idéen er grei, vi får de feite i aktivitet i to timer hver uke. Utførelsen er patetisk, vi bruker heller tiden på teori som de som ikke er aktive ikke bryr seg om, og derfor ryker karakteren og den mosjonen de skulle få de to timene. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Gym; verdens latterligste fag. Idéen er grei, vi får de feite i aktivitet i to timer hver uke. Utførelsen er patetisk, vi bruker heller tiden på teori som de som ikke er aktive ikke bryr seg om, og derfor ryker karakteren og den mosjonen de skulle få de to timene. 5150539[/snapback] Ganske enig, men gym er ikke verdens latterligste fag, syns det er ganske artig Så slepper vi sitte på skolebenken i de timeme (ENDA kjedeligere). Men det er for mye praksis! God natt! *zzZzZzz* Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Gym; verdens latterligste fag. Idéen er grei, vi får de feite i aktivitet i to timer hver uke. Utførelsen er patetisk, vi bruker heller tiden på teori som de som ikke er aktive ikke bryr seg om, og derfor ryker karakteren og den mosjonen de skulle få de to timene. 5150539[/snapback] Ganske enig, men gym er ikke verdens latterligste fag, syns det er ganske artig Så slepper vi sitte på skolebenken i de timeme (ENDA kjedeligere). Men det er for mye praksis! God natt! *zzZzZzz* 5150543[/snapback] *savne gym* Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Eg viste fing til gymlæreren her forleden.. kom for seint inn på grunn av at det holdt på å pusse opp der så vi var 4 klasser i en trang garderobe.. så sa han en time fravær på deg.. du e mer enn 20 min forsinka.. eg viste fing og gikk.. kom tilbake til 2 time då.. artig.. han ble så sur.. no skal eg ha møte med han og klassestyrer fordi han ga med den timen og en anmerkning... eg som kalte til møte muahahahhaha :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Nå ser det ut som regn helvetet er begynt her i vestlandet. *glede seg* Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Nå ser det ut som regn helvetet er begynt her i vestlandet. *glede seg* 5150559[/snapback] Bor på lofte.. hamrer godt mot vinduene her *vurdere og ta buss i morra * Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Jeg har en prosjektfremføring i morgen. Jeg skal sammen med en annen fortelle om fosterutvikling. Vi har hatt to uker på oss på dette prosjektet. Satser på at lærerene er i det gavmille hjørnet i morgen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Fin hamring her også, derfor koser jeg meg med Led Zeppelin på full guffe (øreklokker, selvfølgelig). Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Hehehe kjenner den ja.. Gavmilde.. sånn e det med sensorer/lærere.. eg e sikker på at viss sensor på oppkjøring hadde stått opp med feil fot hadde eg strøke. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 *savne gym* me2 Da hadde man liksom et fag med en safe karakter i alle fall. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Hmhmm bla gjennom masse mapper og leite etter noe å høre på... mhm nytt album fra system of a down Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Uff. Skramlelyd inni i den venstre øreklokken. Det legger litt demper på musikken. edit: høyre, venstre, whatever. Endret 14. november 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Hmhmm bla gjennom masse mapper og leite etter noe å høre på... mhm nytt album fra system of a down 5150584[/snapback] Funker fett det Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Ny signatur Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 :!: Du skal få sove godt i natt Nei.. det e blitt litt seint.. får holde meg våken til 01:30 så e det natti.. då tror eg eg skal få sove godt og lenge..eller til klokken ringer trøtt no.. veldig trøtt 5150500[/snapback] Ehm. Sånn i tilfelle du har tenkt å overholde detta. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 det får bli til 2 då.. må bare Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Tja. I dag har jeg: -Hatt familie på besøk -Spilt Matrix: Path of Neo -Lekt med powerballa mi I morgen er det skole. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Fornøyd med denna ballen? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Fornøyd med denna ballen? 5150644[/snapback] Absolutt. Leker med den støtt og stadig. Tror jeg skal legge meg snart... *legge sei* Endret 14. november 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Teknish sett så e det skole i dag.. yawn.. blir trøtt i morra.. men har bare 4 timer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg