Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

I hele kveld har jeg sagt til meg selv at jeg skal vaske badet *etterpå*. Nå synes jeg klokka begynner å bli mer enn etterpå, og det er stadig ikke rent.

5150431[/snapback]

vaske badet er skikkelig kjedelig! men noen ganger får man sånn kick som gjør at man bare gjøre det og digger det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I hele kveld har jeg sagt til meg selv at jeg skal vaske badet *etterpå*. Nå synes jeg klokka begynner å bli mer enn etterpå, og det er stadig ikke rent.

5150431[/snapback]

vaske badet er skikkelig kjedelig! men noen ganger får man sånn kick som gjør at man bare gjøre det og digger det :p

5150450[/snapback]

Å? Får man det? Du har ikke et sånt nå? Jeg bor rett ved bunnpis på Moholt i Trondheim.

Lenke til kommentar

5150431[/snapback]

5150450[/snapback]

Å? Får man det? Du har ikke et sånt nå? Jeg bor rett ved bunnpis på Moholt i Trondheim.

5150456[/snapback]

haha! litt langt å gå gitt ;) bor i vestfold..

også har jeg ikke sånn kick nå nei. har ikke hatt det på en stund. så badet ser ikke så bra ut :p hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...