Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Råning! :woot:

 

14-årige kartlesere for the win!

Nettopp!

I Vennesla er får du dama uansett å stygg du er i tryne, så lenge du har feite felger (spiller ingen rolle om de er montert på en lada)

 

Er litt gøy å se stygge bonde gutter på 20 kjøre rundt med 14 år gamle jenter i baksete :lol:

Har de mange kartlesere? Innbyttere og slikt? :D

 

*skaffe seg fete felger*

 

Krommet med spinners! Kanskje jeg drar noen 15-årige smårips? er jo nesten modne da! :dribble:

Ikke langt fra 16, og en runde i baksetet da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de har brukt en større buildebrikke en vanlig på dette kameraet da. men det som er tøft:

"kameraet begynner videoopptak 5 sekunder før du trykker på utløserknappen"

akk så kult :D

Hvordan klarer det dette? Det høres umulig ut, eller så må det jo sluke batteri (tar opp video hele tiden og lagrer i bufferen).

 

Herr Brun

jep filmer hele tida i bufferen

"The pre-record or "Past Movie" mode continuously captures 5 seconds of video automatically into buffer memory to ensure that the user records the critical video prior to pushing the shutter"

men det sluker visstnok ikke batteriet nei

Lenke til kommentar
7.2 MP, Ø.B? Hva har du tenkt til å gjøre? Printe ut 15*15 meter høye plakater? Jeg printer kun ut på A4-ark, så da er tilogmed 1 MP for mye.

 

7.2 er OVERKILL!

fjott.. slutt og uttal deg om ting du ikke har peiling på.

Jaha?

 

Define:Megapixel

 

A unit equal to one million pixels. The higher the resolution, the more pixels in an image and therefore the greater the image quality. An image file that is 1 megapixel (MP) can make a photo realistic print of 5 x 7 inches; a 2 MP file can make an 8 x 10-inch print; a 3 MP file can make an 11 x 14-inch print.

 

Jeg har alltid trodd at megapiksler hadde noe med størrelsen å gjøre, men så feil kan man ta. :roll:

Lenke til kommentar
Satan så dere spammer.

DU spammer! Med faen-så-dere-spammer-innleggene dine!

 

 

*hoppe opp og klemme*

Spammer ei mer en dere ^^

 

Jeg kom plutselig på at jeg kan få pc'en min mye billigere. Roger kan bestille via norek så slipper jeg moms og hele driten:D

Så kanskje man kan få råd til den dvd-brenneren også :)

Lenke til kommentar
Jaha?

 

Define:Megapixel

 

A unit equal to one million pixels. The higher the resolution, the more pixels in an image and therefore the greater the image quality. An image file that is 1 megapixel (MP) can make a photo realistic print of 5 x 7 inches; a 2 MP file can make an 8 x 10-inch print; a 3 MP file can make an 11 x 14-inch print.

 

Jeg har alltid trodd at megapiksler hadde noe med størrelsen å gjøre, men så feil kan man ta. :roll:

oi så flink du var, klarte du søke på google? *diplom*

 

har ikke sagt at megapixel ikke har noe med størrelse og gjøre, men når du klarer prestere og si at 1 megapixel er for mye til og printe A4 så avslører du jo din uvitenhet ganske så kraftig.

 

så før du underbygger dine feilaktige påstander noe videre kan jeg påminne deg om dette. ;)

 

Jeg har selv et 5 megapixel kamera, et bildet tatt i full oppløsning med dette kameraet tilsvarer 16,46 x 21,95cm i 300dpi (som er normal oppløsning på trykksaker) altså det er bare knappe A5 i størrelse. skal du i tillegg kanskje croppe bildet litt så sitter du ikke igjen med mye bildet. selvsagt kan man bare blåse opp bildet men da er det jo straks snakk om et kvalitetstap.

 

Så 7 megapixler er langt fra overkill.. du skal nok se at om ikke lenge er det vanlig med 20 megapixler og oppover. men nå skal det jo også sies at antall megapixler sier veldig lite om kameraets kvalitet sånn generelt sett.

 

the end.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...