Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alastor: Hvis dere følger den Support= Ban litt bedre så stopper all supporten her i SO.. tenkt over det eller?

Hvis dere ikke gjør noe med situasjonen kan dere like godt fjerne Support= ban i emnefeltet. Er jo bare tull uansett. Misledende informasjon kaller vi slik.

dagens visdomsord.

Ftttt ftttt

5148936[/snapback]

Om du ser support - så rapporter. Da blir det mulig å gjøre noe med det :). Jeg har ikke mulighet til å henge konstant i SO4 - selv om det er veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
OMFG; Jeg er singel... :cry:

5148925[/snapback]

Det er jeg også.

5148944[/snapback]

hvorfor det a? En så kjekk skapning har da vel masse å velge i, eller?

:p

edit: kejkk faktisk...

5148957[/snapback]

Tjaaa, du veit det er jo den køen her og je... åh, du snakket til ketchez? :hrm:

:wee:

5148970[/snapback]

snakket faktisk til deg!

Lenke til kommentar
snakket faktisk til deg!

5148976[/snapback]

:ohmy:

Åh, du vet. Jeg lar ikke en kvinne komme mellom meg og potteplantene mine. Husker forrige gang. Tok jo minst to uker før stemorsblomstene var seg selv igjen. :(

5149015[/snapback]

aahh, tricky :cry:

btw: er stemorsblomster potteplanter da? :hmm:

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
I have colorectal cancer. I'm infected human papillomavirus, which made me puke. After the given point where my bowel could not withstand the pressure caused by a massive tumour, I went into a rheumatoid arthritis disorder. My bowel did get a couple of the convulsions mentioned in my signature, when this happened. It was kinda funny.

5148941[/snapback]

Det går en grense for hva vi har lyst til å lese - og den grensen passerte du et par mil tilbake med dette innlegget - derfor er det fjernet

5149013[/snapback]

I have a morbid overgrowth on my left testicle.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...