Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg kommet hjem fra helgens lan (ca kl. 12) og dusjet og sovet ut litt.

 

Jeg ble uheldig vis syk i går og tror faktisk jeg hadde litt feber.

 

Men i natt hadde vi det morro:

Vi byttet ut harddisken til NorthGarden mens han sov, med en 13gb. harddisk med freeBSD installert. Det var jo ganske morro^^

Også mens han sov, smurte vi Makrell_i_tomat på skinnet hans. Han voknet ganske fort, og tørket seg der med skulderen, så han fikk makrell på genseren sin :innocent:

 

Han fikk litt fart på seg da :p

Lenke til kommentar
JoackimR: Be fardin kjøpe noe han inbiller seg at det ikke kan kjøpes i Norge. Er ikke sikkert du får noe du ønsker deg, men det er spennende. Og skuffende :p

5148168[/snapback]

Er Xbox 360 i salg enda?

 

Jeg gir litt opp jeg, kanskje jeg er en liten smule bortskjemt. Kommer vel alltids på noe ønske seg.

5148214[/snapback]

Gratulerer. Jeg er enig, du er en smule bortskjemt.

 

Hva er en seigmann-billett?

Lenke til kommentar

Hva er en seigmann-billett?

5148245[/snapback]

 

 

Seigmann er en artist av noe slag..Sikkert et band..

Biletten er til en konsert.

 

Uansett, jeg fikk lønnsforhøyelse i dag. Mamma har styrt lønna, og holdt den på 82kr/t, så kom en annen partner i firmaet og sa jeg burde ha 100kr/t, så jippi, 100kr/t på meg

:D

Lenke til kommentar
JoackimR: Be fardin kjøpe noe han inbiller seg at det ikke kan kjøpes i Norge. Er ikke sikkert du får noe du ønsker deg, men det er spennende. Og skuffende :p

5148168[/snapback]

Er Xbox 360 i salg enda?

 

Jeg gir litt opp jeg, kanskje jeg er en liten smule bortskjemt. Kommer vel alltids på noe ønske seg.

5148214[/snapback]

Gratulerer. Jeg er enig, du er en smule bortskjemt.

 

Hva er en seigmann-billett?

5148245[/snapback]

 

Seigmen.

 

Norges største band etter min mening. Stått opp igjen etter 6,5 års brudd..Så blir alle billettene solgt ut den dagen jeg sover til langt på dag(kveld)

Lenke til kommentar

Hva er en seigmann-billett?

5148245[/snapback]

 

 

Seigmann er en artist av noe slag..Sikkert et band..

Biletten er til en konsert.

 

Uansett, jeg fikk lønnsforhøyelse i dag. Mamma har styrt lønna, og holdt den på 82kr/t, så kom en annen partner i firmaet og sa jeg burde ha 100kr/t, så jippi, 100kr/t på meg

:D

5148275[/snapback]

Hva for slags kjerring er moren din liksom? Burde ikke hun gi deg bedre loenn hvis det er hun som styrer, i alle fall ikke daarligere? OEB: Haha!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...