Kenneth Dammyr Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Har dere sett den nye RIMI reklamen? På slutten sier han at det er hhelt etter hans.... pipe. Mega-artig :!: Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Bensinstasjoner er jo geniale. De har jo masse god mat. Pølsene er fantastisk gode, mange har skoleboller (ihvertfall Statoil), masse kaker, pizza osv osv. Mangler bare grandiosa stykker så er de i mål Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) haddis, en i klassen min som er fra Kristiansand kaller pølse for "pydde" Pydde faktisk.... *søke google* pydde me laug Hm, høres ut som vendølsk Endret 31. mai 2005 av haddis Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Har dere sett den nye RIMI reklamen? På slutten sier han at det er hhelt etter hans.... pipe. Mega-artig :!: veldig espen eckbo feeling den reklamen der. ikke noe dårlig ting det da.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 haddis, en i klassen min som er fra Kristiansand kaller pølse for "pydde" Pydde faktisk.... *søke google* pydde me laug Hm, høres ut som vendølsk Hmm, mener jeg har hørt no "Vendøl" etellerannet. Han har i så fall bodd i kristiansand, i retning mot stedet kalt noe slikt. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Nå tror jeg harddisken min snart dør, lager klikke lyd etter en liten stund og hele PCen henger seg har ikke råd til sånt jeg... Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Nå tror jeg harddisken min snart dør, lager klikke lyd etter en liten stund og hele PCen henger seg har ikke råd til sånt jeg... lever den en het hverdag uten kjøling? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg hater, hater, haaaaaaater MSN! Det klikker hele tiden for meg nå. Folk får ikke det jeg sier, jeg får ikke logget på, får ikke godtatt folk som legger meg til, med mer. Faen heller... Lenke til kommentar
Eline Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Blæ, hvorfor må det å legge seg være et ork noen ganger? Er i dårlig humør nå.. Noen som har lyst til å gi meg litt trøst? Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Blæ, hvorfor må det å legge seg være et ork noen ganger? Er i dårlig humør nå.. Noen som har lyst til å gi meg litt trøst? smitter jeg? *trøste Eline* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Blæ, hvorfor må det å legge seg være et ork noen ganger? Er i dårlig humør nå.. Noen som har lyst til å gi meg litt trøst? Ha en fortreffelig natt Eline Lenke til kommentar
Eline Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) smitter jeg? Neida, du gjør ikke det.. Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg er i dårlig humør, jeg bare er det. Men nå må jeg vel se å få lagt meg snart... Ø.B.: Takk.. Endret 31. mai 2005 av Eline Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 haddis, en i klassen min som er fra Kristiansand kaller pølse for "pydde" Pydde faktisk.... *søke google* pydde me laug Hm, høres ut som vendølsk Hmm, mener jeg har hørt no "Vendøl" etellerannet. Han har i så fall bodd i kristiansand, i retning mot stedet kalt noe slikt. Ja, nettopp...Vennesla, en bonde/råne/merklig komune utafor kristiansand Dama er fra Vennesla Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Råning! 14-årige kartlesere for the win! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 natta, legger meg jeg og skal bare se gjennom OT-baren Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Prosjekt er kjedelig :\ skal være ferdi til fredan. det skjer ikke :/ WTFBOMB. går en rar film på tv3 nå. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Råning! 14-årige kartlesere for the win! Nettopp! I Vennesla er får du dama uansett å stygg du er i tryne, så lenge du har feite felger (spiller ingen rolle om de er montert på en lada) Er litt gøy å se stygge bonde gutter på 20 kjøre rundt med 14 år gamle jenter i baksete Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 de har brukt en større buildebrikke en vanlig på dette kameraet da. men det som er tøft:"kameraet begynner videoopptak 5 sekunder før du trykker på utløserknappen" akk så kult Hvordan klarer det dette? Det høres umulig ut, eller så må det jo sluke batteri (tar opp video hele tiden og lagrer i bufferen). Herr Brun Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Råning! 14-årige kartlesere for the win! Nettopp! I Vennesla er får du dama uansett å stygg du er i tryne, så lenge du har feite felger (spiller ingen rolle om de er montert på en lada) Er litt gøy å se stygge bonde gutter på 20 kjøre rundt med 14 år gamle jenter i baksete Har de mange kartlesere? Innbyttere og slikt? *skaffe seg fete felger* Krommet med spinners! Kanskje jeg drar noen 15-årige smårips? er jo nesten modne da! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Har de mange kartlesere? Innbyttere og slikt? *skaffe seg fete felger* Krommet med spinners! Kanskje jeg drar noen 15-årige smårips? er jo nesten modne da! Kunne vel tenkt deg å være en "kartleser" du, Men seriøst, alle, vertfall nesten alle som bor i Kristiansand vet at skal man ha seg et kvinnfolk bare for å leke seg med drar man på fest i Vennesla... Vokser rips overalt der Men så finnes det jo også fornuftige folk også da, sånn som kjæresten min Endret 31. mai 2005 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg