Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[13:37:49] <+StranD6y> SYYYYYKT

[13:37:54] <+StranD6y> eaeaheah

[13:38:03] <+StranD6y> æ trudd d va du som lå vesiden av mæ i morrest wold

[13:38:10] <+slutty-> hAHAHAH

[13:38:13] <+StranD6y> så æ vart sjokka når æ kjent store puppa

[13:38:13] <+StranD6y> =P

[13:38:18] <+slutty-> haehha

[13:38:22] <+slutty-> kæm som lå der da ?

[13:38:24] <+slutty-> :p

[13:38:32] <+StranD6y> søstersn

 

Jaja. man begynner å lure av og til..

 

skal ha pinnekjøtt til middag i dag :D

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
[13:37:49] <+StranD6y> SYYYYYKT

[13:37:54] <+StranD6y> eaeaheah

[13:38:03] <+StranD6y> æ trudd d va du som lå vesiden av mæ i morrest wold

[13:38:10] <+slutty-> hAHAHAH

[13:38:13] <+StranD6y> så æ vart sjokka når æ kjent store puppa

[13:38:13] <+StranD6y> =P

[13:38:18] <+slutty-> haehha

[13:38:22] <+slutty-> kæm som lå der da ?

[13:38:24] <+slutty-> :p

[13:38:32] <+StranD6y> søstersn

 

Jaja. man begynner å lure av og til..

 

5147821[/snapback]

cha-gangsters :love:

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Folk skriver da forskjellig. Er bare plagsomt irriterende når alle som "kan" skrive alltid skal påpeke alle feil andre gjør.. Man dør ikke av en orddelingsfeil mæssom.

5147811[/snapback]

Sant nok, sant nok, men hvis folk som skriver som det der får seksere ...

5147828[/snapback]

Det kan hende han bare prøvde å være morsom med innlagt feil da :mrgreen:

 

*System of a down - She's like heroin*

Lenke til kommentar
Det hørtes ut som en melding av den typen jeg får når noen er på en flyplass, Joachim. Har jeg rett? :)

 

iPoder er en slager, digitalkameraer, mobiltelefoner, man trenger alltid flere eksterne harddisker/minnepinner/etc, PDAer har også vært stor suksess fra tid til annen.

5147838[/snapback]

Når noen er på konferanse i Japan og har funnet ut at hotellet har elektronikkbutikk....

 

Pappa har allerede "bestemt" seg for et kamera..( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=496496&hl= ) PDA har jeg, mobil har jeg foreløpiog greit av, og er ikke helt tingen jeg ville kjøpt der nede(selvom pappa faktisk bruker min nå!), ipoder har vi et par av, nettopp bestilt to nye portable disker på 300GB. Jeg klarer rett og slett ikke "ønske" meg noe... PSP har vi to av, ettersom lillebrors første måtte på garantiservice og mamma kjøpte en ny i mellomtiden. Lillebror skulle visst også få en Nintendo DS eller noe skrev pappa. Men sånt har jeg ikke akkurat noe behov for..

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Det hørtes ut som en melding av den typen jeg får når noen er på en flyplass, Joachim. Har jeg rett? :)

 

iPoder er en slager, digitalkameraer, mobiltelefoner, man trenger alltid flere eksterne harddisker/minnepinner/etc, PDAer har også vært stor suksess fra tid til annen.

5147838[/snapback]

Når noen er på konferanse i Japan og har funnet ut at hotellet har elektronikkbutikk....

 

Pappa har allerede "bestemt" seg for et kamera..( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=496496&hl= ) PDA har jeg, mobil har jeg foreløpiog greit av, og er ikke helt tingen jeg ville kjøpt der nede(selvom pappa faktisk bruker min nå!), ipoder har vi et par av, nettopp bestilt to nye portable disker på 300GB. Jeg klarer rett og slett ikke "ønske" meg noe... PSP har vi to av, ettersom lillebrors første måtte på garantiservice og mamma kjøpte en ny i mellomtiden. Lillebror skulle visst også få en Nintendo DS eller noe skrev pappa. Men sånt har jeg ikke akkurat noe behov for..

5147881[/snapback]

 

Du bare får og får du eller? :dontgetit:

Jeg har nintendo DS, men det kjøpte jeg faktisk for bursdagspenga mine :p

PSP ønsker jeg meg, trenger ny hd, har alltid hatt lyst til å reise til japan.

 

Heldig du er :p

Lenke til kommentar
Jeg elsker Wikipedia :love:

Begynner aa forstaa diktet naa :D

5147859[/snapback]

Du må få noen til og shippe deg ett ÅÆØ tastatur.

5147876[/snapback]

 

Jeg har et skikkelig aeoeaatastatur (tihi) men jeg har ikke nett paa den pcen.

naa sitter jeg paa en baerbar, og vanligvis er det paa skolen. Ergo det gaar ikke.

5147886[/snapback]

Alt går ann med med vaselin og litt godvilje.

Lenke til kommentar

min første stasjonære har 100. denna har 260. trenger en 300 gig til tg. noe jeg kanskje får siden jeg ikke spiser godteri og drikker brus.

Den første pcn min er sugen though. har linux på den. når jeg orker å få satt den opp på en god plass, blir den til surfing på hw og alt det der, og denna blir gaming/filmer only

 

Edit: en DS koster rundt 1000 kroner trur jeg. min kjøpte jeg for 1300 men er ikke sikker på prisen nå.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
min første stasjonære har 100. denna har 260. trenger en 300 gig til tg. noe jeg kanskje får siden jeg ikke spiser godteri og drikker brus.

Den første pcn min er sugen though. har linux på den. når jeg orker å få satt den opp på en god plass, blir den til surfing på hw og alt det der, og denna blir  gaming/filmer only

 

Edit: en DS koster rundt 1000 kroner trur jeg. min kjøpte jeg for 1300 men er ikke sikker på prisen nå.

5147919[/snapback]

Har også en stasjonær som suger hestemøkk.

Så har jeg xbox med 200GB til film/gaming

Også bærbar med 30GB, og 250GB eksternt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...