Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Geek-credz (i motsetning til street-credz) blir her på forumet utdelt etter en omvendt proposjonal etter antall poster i mote- og utseendetråden, så det er viktig å være litt forsiktig Hylo.

 

Men, av en eller annen grunn klarer jeg ikke helt få til metallooken ennå, selv om jeg prøvde med svart t-skjorte (riktignok med frihet, kjærlighet og kapitalisme skrevet over brystet, men det burde da ikke gjøre noen forskjell?). Det er mulig det var DH-jeansene som ødela helhetsinntrykket, glitter hører kanskje ikke hjemme hos metalhuer.

Lenke til kommentar

Kikk nedover på bildene, og du ser fort poenget Joachim. Skremmende.

 

Men, ja, jeg trenger faktisk en leilighet. Om noen har en beliggende i Bergen med to store soverom beliggende inntil hverandre (Thomas trenger skapplass :love: ), stort bad, god takhøyde, minst to stuer, parkering og ellers det som skal til er det bare å hyle ut.

Lenke til kommentar
Folk som tror de kan noe om fotball påstår ofte at det er en forskjell på hvem som spilte best og hvem som scorte flest mål. Kall det en trøstepremie. Det er selvsagt bullshit.

5146790[/snapback]

Det er vel en grunn til at vinneren av en match er den med flest mål? Jaja, kunne ikke brydd meg mindre, nok et eksempel på fotballspillere som er litt mer ovenpå enn de burde.

 

Jeg skal forbrenne litt kalorier nede på "gymmen" jeg.. Må vel nesten kle meg, har på samme pysjamas som jeg klarte å jogge med i natt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...