Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går mye i wrap, pizza og burger på skolen. Og for å toppe det hele: nyfriterte smultringer. :green:

 

Og selvfølgelig en halvliter Cola, Fanta Exotic eller Urge. :p

Har sluttet med brus jeg da *stolt*

 

Men har funnet ut at jeg er ganske "matgal".. går å tenker på kebab, bigbite og ikke minst "bensinstasjon-mat" ganske ofte.. Er nesten litt skummelt. :cool:

Lenke til kommentar
7.2 MP, Ø.B? Hva har du tenkt til å gjøre? Printe ut 15*15 meter høye plakater? Jeg printer kun ut på A4-ark, så da er tilogmed 1 MP for mye.

 

7.2 er OVERKILL!

Neeeida! 7.2 er akuratt passe! :green:

 

Speilrefleks har jo opp i mot 8 megapixler, og det selger jo. Kjekt å ha. :p

 

bakermester, ikke skummelt. Gjør det samme. Jeg klarer ikke gå forbi Esso uten å få fryktelig lyst på pølse eller den enormt gode burgeren de har. Esso er litt langt unna skolen, men på vei hjem om jeg går, har blitt noen pit-stops der gitt.

 

Og folk tror meg og en kamerat er slappe. Vi treffer folk fra gamleklassen på Esso, når vi sitter og spiser og de er på vei til skole eller noe. Hender også vi svinger innom i skoletiden, om vi ikke gidder å være på skolen under et prosjekt. Koselig. :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Men på Deli de Luca har de jo mye godt. Mye heller gå dit enn beninstasjon.

Pølser på bensinstatjon kjøper jeg sjeldent, heller pølser fra Jens Eide slakteri :dribble:

 

EDIT: Pløser og pølser er ikke det samme :nei:

Eller pydde som jeg hører er populært i Kristiansand. ;)

 

Joachim, her har de i hvert fall det. On the run, fokuserer mye på mat og slikt. Er noen stoler og "bord" mot vinduet, med praktfull utsikt til... bensinpumper. :green:

Lenke til kommentar
7.2 MP, Ø.B? Hva har du tenkt til å gjøre? Printe ut 15*15 meter høye plakater? Jeg printer kun ut på A4-ark, så da er tilogmed 1 MP for mye.

 

7.2 er OVERKILL!

Neeeida! 7.2 er akuratt passe! :green:

 

Speilrefleks har jo opp i mot 8 megapixler, og det selger jo. Kjekt å ha. :p

Speilreflekser har en mye større bildebrikke. Et problem med megapixelhysteriet er at det skal trykkes flest mulig pixler inn på minst mulig plass. Resultatet er at hver enkelt pixel blir bitteliten, og dermed tar inn mindre lys. Mindre lys betyr lengre lukkertid = bevegelsesuskarphet, mindre blendertall = mindre dybdeskarphet, eller mer støy på grunn av økt ISO-tall. Det var en på forumet her som gjorde et regnestykke på forskjellene på CCD-størrelse på et kompaktkamera og et av de biligste speilreflekskameraene, men jeg husker ikke hvor jeg så det.

Lenke til kommentar
Syns du kjøper nye ting hele tida jeg...rana en bank? :dontgetit:

hmm har jeg kjøpt mye i det siste? :hmm:

Syns jeg så bilde av noen høytalerer, aggregat og nå digicam og 1gb minne!

 

anlegget til bilen ble jo kjøpt før jul da, fikk bare ikke installert det før nå nylig.. Aggregatet er jo tilnærma gratis, og en liten utgiftspost nå igjen m,ed kameraet. Får vel ta en liten sparsommelig periode igjen nå.

men for å være helt ærlig, nei jeg har ikke rana en bank :D

 

JoachimR: Det er et bord på esso hvis du absolutt skal henge der

Lenke til kommentar
7.2 MP, Ø.B? Hva har du tenkt til å gjøre? Printe ut 15*15 meter høye plakater? Jeg printer kun ut på A4-ark, så da er tilogmed 1 MP for mye.

 

7.2 er OVERKILL!

Neeeida! 7.2 er akuratt passe! :green:

 

Speilrefleks har jo opp i mot 8 megapixler, og det selger jo. Kjekt å ha. :p

Speilreflekser har en mye større bildebrikke. Et problem med megapixelhysteriet er at det skal trykkes flest mulig pixler inn på minst mulig plass. Resultatet er at hver enkelt pixel blir bitteliten, og dermed tar inn mindre lys. Mindre lys betyr lengre lukkertid = bevegelsesuskarphet, mindre blendertall = mindre dybdeskarphet, eller mer støy på grunn av økt ISO-tall. Det var en på forumet her som gjorde et regnestykke på forskjellene på CCD-størrelse på et kompaktkamera og et av de biligste speilreflekskameraene, men jeg husker ikke hvor jeg så det.

*bøye seg i støvet og suge til seg informasjon*

 

Takk. :)

 

haddis, en i klassen min som er fra Kristiansand kaller pølse for "pydde" :ermm:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...