Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

300,- er forholdsvis lite – med mindre man skal gå på H&M eller andre billigkjeder – men det er fullt mulig å finne mye pene skjerf til 4-500,- fra produsentene som ikke tar seg så vanvittig godt betalt. Skal en derimot ha et ordentlig skjerf i et ekslusivt stoff kommer en ikke langt med 500,-, eller 1000,- for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Bare lurer.. men folk vet jo kordan forelskelse funker... det e helt jævlig..

men på en positiv måte...

skulle nesten ønske at i liksom.. perfekt world.. at alt hva i klar tekst....

er ikke rart at folk blir helt gal... skjønner meg godt no.. på koffor.. han ene gutten i 8 klassen satt bak i rommet og grein den dystre tirsdagen.. ble dumpet.. eg leste ikkje noe mer inn i den enn liksom... hahah taper griner.. men fy faen så jævlig det å være forelska i noen... det e jo direkte ødeleggende... spesiellt.. viss du ikke får noen closure.. bare går å lurer og lurer og lurer..

men igjen då.. så klarer eg ting bedre.. eg blir bedre til å konsentere meg på skolen, psykisk sterkere, mer disiplinert ja. det praktiske utfallet e helt topp.. men det følelsess messige er bare helt rart.. liksom litt sånn.. ja rart e liksom det beste ordet.. for det e så inviduelt.. like mye positiv så negativt... nei.. *sssuuuuukkkkk* på en litt oppgitt men igjen positiv og glad måte..

Lenke til kommentar

Litt avhengig av hvilken vei striper er når de er horisontale på et skjerf er det mulig Bruuns Bazaar har noe du kan like HKoN-. Dette koster vel omtrent 500 kroner om jeg ikke husker helt feil. Hvilke forretninger i Oslo som har mye fra BB vet ikke jeg, men det er det helt sikkert noen andre som kan hjelpe deg med.

 

Skal gi meg med mote nå, måtte bare poste dette...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...