Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, tatt bilde.

[bilde]

Mangler litt kontraster.

 

Tøft bilde! Utstyr, og hva har du gjort?

 

Er i Oslo og besøker tante og onkel nå.

Har vært i Nadderudhallen, første gang jeg bader på 3 måneder :)

5143197[/snapback]

Takker. :)

 

Ingredienser:

 

Nikon D70s, 18-70mm objektiv

Stativ

Produktfotograferingsbord

Studiolampe med grønn folie foran

Glass med Sprite

Salt oppi Sprite

 

Blitz, nein

Lukkertid: 1 sek

Blender: 22

Lenke til kommentar
Takker. :)

 

Ingredienser:

 

Nikon D70s, 18-70mm objektiv

Stativ

Produktfotograferingsbord

Studiolampe med grønn folie foran

Glass med Sprite

Salt oppi Sprite

 

Blitz, nein

Lukkertid: 1 sek

Blender: 22

5143212[/snapback]

 

Jeg må si at det første jeg tenkte når jeg leste ingrediensene var at jeg har lyst på Sprite :D

 

Produktfotograferingsbord er et helt hvitt bord, eller? Og hva er tingen med saltet? Gjør det Spriten uklar?

 

Er det ditt D70s, eller skolen sitt? :love:-kamera i alle fall.

 

Får lyst til å ta bilder nå, gleder meg til å komme hjem. Og skal kanskje kjøpe nytt objektiv her i byen på mandag.

Lenke til kommentar

Saltet får kullsyren til å ta helt av. Bruser opp.

 

Produktfotograferingsbordet er kort fortalt frostet plast som buer opp bak. Kan lyse gjennom det underfra eller hva man føler for. Det gjør at det ikke synes så godt at tingne står på et bord. Eller noe. ^^

 

Skolen sitt D70s. Dritdigg kamera å betjene. Hva slags kamera hadde du? D70? I så fall er det nærmeste jeg har prøvd av det utenom D70s, Fujifilm S2 Pro. Er vel omtent helt likt d70s i ergonomi og slikt. Så, kunne tenkt meg et D70.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Saltet får kullsyren til å ta helt av. Bruser opp.

 

Produktfotograferingsbordet er kort fortalt frostet plast som buer opp bak. Kan lyse gjennom det underfra eller hva man føler for. Det gjør at det ikke synes så godt at tingne står på et bord. Eller noe. ^^

 

Skolen sitt D70s. Dritdigg kamera å betjene. Hva slags kamera hadde du? D70? I så fall er det nærmeste jeg har prøvd av det utenom D70s, Fujifilm S2 Pro. Er vel omtent helt likt d70s i ergonomi og slikt. Så, kunne tenkt meg et D70.

5143306[/snapback]

 

D70 har jeg ja. Tviler på det er å finne lenger (det er vel billigere enn D70s) - D70s har vel tatt over. Kan jo hende en og annen butikk har et kit til overs.

Heldiggris som har tilgang til alt det utstyret :dribble:

Lenke til kommentar

Norge-Tsjekkia: uavgjort

Er ikke akkurat fotballfan, men heier da på Norge når det er kamper :)

 

Sitter på jobben til fattern, og skal akkurat til å "tanke" (legge inn OS, div. programmer osv.) 50 bærbare pc'r. Skal visst være dritbrae, så må nesten spørre om det blir en til overs (tviler) :whistle:

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...