Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen. ikke grunnlag til karakter fordi jeg har vært for mye borte i italiensk? Jeg var borte en time ( to timer) fordi jeg dro hjem ( var dårlig ) også fikk jeg brev nå om at jeg har vært borte i 4 timer. WTH.

5142792[/snapback]

Jeg kjører meg helt på grensen til varslingsnivået. Har en time før jeg får varsel i tysk... Om jeg blir syk en torsdag, med dobbeltime tysk... Da går det til h... Eller, jeg har jo heller ikke da nådd nivået for ikke grunnlag, men får jeg varsel kommer vel mamma til å skrenke inn...

 

Skal også nevnes at jeg har lagt mange "skoleadministrative gjøremål" til tysken..

Lenke til kommentar

hva faen kan jeg gjøra nå om de ikke finner ut av at jeg ikke har vært borte mer en enn time?

Hva hjelper det liksom? idiotisk.

 

Edit: det som er så jævli er at en jeg kjenner ( han går kokkelinja ) har vært borte i 14 dager og 54 timer ellerno til sammen, og han har ikke fått noe som helst av mangel på grunnlag.

Jeg har vært borte i 1 dag og 6 timer. wth liksom..

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Jeg har faktisk bare vært borte fjorten timer i år, det er ikke ille.

5142856[/snapback]

Jeg har ikke vært borte en eneste time. :)

5142892[/snapback]

 

Ikke jeg heller. Kun som elevfravær :p ( Aka. elevrådsting)

5142904[/snapback]

Samme her. Er i elevrådet, og da må man ta seg tid. :p

 

Kjent fakta om elevrådet på skolen. Guttene som sitter der, alle snuser. :green:

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Mhm har aldri vært elevråds ting eg... men har dårlig erfaring fra mange elevrådsrepresentanter.... på yrkeskolen hadde vi skidag.. klassen og han fyren så på feil bussruter.. så vi mast både bussen opp og ned... artig..

 

Mhm eg føler meg så rar for tiden.. sovet lite.. hakke spist siden middag i år.. og allikevel har eg energi til å pugge til spansk prøve med godt humør.. mhm

artigt

Lenke til kommentar

JEG HATER IPOD SHUFFLE!!

 

Jævla drit, greide og slette en sang jeg ikke ville slette på pc'en, Skulle bare kopiere den tilbake fra iPoden. Men neida, apple liker ikke at man skal kunne kopiere sanger fra iPoden til PC'en. Man kan heller ikke legge innpå sanger fra to forskjellige pc'er. Helt håpløst dette.

Lenke til kommentar
JEG HATER IPOD SHUFFLE!!

 

Jævla drit, greide og slette en sang jeg ikke ville slette på pc'en, Skulle bare kopiere den tilbake fra iPoden. Men neida, apple liker ikke at man skal kunne kopiere sanger fra iPoden til PC'en. Man kan heller ikke legge innpå sanger fra to forskjellige pc'er. Helt håpløst dette.

5142980[/snapback]

 

google litt etter noe som heter ipod to pc eller no sånn. program som lar deg gjøre det..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kjeder meeeeeeeeeg! Ny pc'en ligger på postkontoret og må vente til mandag før jeg får den! O'store frustrasjon, kan du venligst forlate meg nå!?!?

 

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
JEG HATER IPOD SHUFFLE!!

 

Jævla drit, greide og slette en sang jeg ikke ville slette på pc'en, Skulle bare kopiere den tilbake fra iPoden. Men neida, apple liker ikke at man skal kunne kopiere sanger fra iPoden til PC'en. Man kan heller ikke legge innpå sanger fra to forskjellige pc'er. Helt håpløst dette.

5142980[/snapback]

Noe som kan hjelpe deg :)

EDIT Rename fra .ico til .exe

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
JEG HATER IPOD SHUFFLE!!

 

Jævla drit, greide og slette en sang jeg ikke ville slette på pc'en, Skulle bare kopiere den tilbake fra iPoden. Men neida, apple liker ikke at man skal kunne kopiere sanger fra iPoden til PC'en. Man kan heller ikke legge innpå sanger fra to forskjellige pc'er. Helt håpløst dette.

5142980[/snapback]

Noe som kan hjelpe deg :)

EDIT: vedlegg greia funker ikke :/

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...