Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner det rett og slett ikke... Fint at de skal tjene mest mulig penger, men dette ser ingenting annet enn teit ut.

Link.

5141374[/snapback]

50 cent er en tragisk rapper. Greit at han hadde en hard barndom, men nå har han masse heite damer i alle musikkvideoene, og dessuten snart et sugent spill og en sugen film.

 

Yay for penger. Minner meg litt om sånn Sven O. Høiby takter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sogndal. Suger. Fyttifaen, jatakk, helst.

5141296[/snapback]

 

Helt enig, sogndal suger og befolkningen i sogndal suger, det er kaupanger som er tingen

 

Btw : I profilen din står det Hafslo (sogndal) er ikke hafslo i lyster/luster da ? :ermm:

5141309[/snapback]

Hahaha. Kaupanger er jo enda verre. Heile Kaupangerskogen skulle vore bura inne. Er ein del greie folk i Kaupanger tho', om ein ser vekk frå skogen. =P Folka i Sogndal er jo greie nok, men sjølve plassen er stort sett bajs.

 

Hafslo ligg i Luster, ja, men eg befinn meg stort sett like mykje i Sogndal som i Hafslo.

 

Hylo: Greit det. :)

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Welcome to noen timer med 05000 ^__^

5141538[/snapback]

 

de gangene jeg har måtte ringe 05000 så har jeg pleid og velge "annet" eller hva det nå heter når jeg får det valget også vente på å få snakke med noen ledige konsulenter, da får man svar iløpet av noen minutter også setter de deg over til hvem du nå enn trenger å snakke med. velger du rette alternativene underveis så blir det jo sånn tre kvarters venting osv.

Lenke til kommentar
Sogndal. Suger. Fyttifaen, jatakk, helst.

5141296[/snapback]

 

Helt enig, sogndal suger og befolkningen i sogndal suger, det er kaupanger som er tingen

 

Btw : I profilen din står det Hafslo (sogndal) er ikke hafslo i lyster/luster da ? :ermm:

5141309[/snapback]

Hahaha. Kaupanger er jo enda verre. Heile Kaupangerskogen skulle vore bura inne. Er ein del greie folk i Kaupanger tho', om ein ser vekk frå skogen. =P Folka i Sogndal er jo greie nok, men sjølve plassen er stort sett bajs.

 

Hafslo ligg i Luster, ja, men eg befinn meg stort sett like mykje i Sogndal som i Hafslo.

 

Hylo: Greit det. :)

5141459[/snapback]

 

 

hahah, enig med deg i at en god del på skogen burde ha blitt bura inne (og nøkkelen kasta vekk), men ellers er det jo et fint sted :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...