Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det for noe med phaxegutten? :dontgetit:

blæh, bare hokjønnproblemer, eksamensknekk og pengemangel.. sikkert bare mest syt siden jeg har en dårlig dag. ikke noe et par timers god musikk ikke kan kurere..

 

......

 

Snøbikkja: thanks mate, går seg nok til for oss skal du se! ta deg en tur ut i sola og spis en is så blir nok alt så mye bedre!

 

......

 

Vet dere forresten hvorfor man blir så glad av mat? når man spiser så utskiller kroppen ekstra dopamine som visstnok gir oss en slags liten lykkerus.. godt og ha nyttig kunnskap ja...

 

NP: Slipknot - Vermilion Pt.2, på repeat. :wee:

Lenke til kommentar

Hva er det for noe med phaxegutten?  :dontgetit:

blæh, bare hokjønnproblemer, eksamensknekk og pengemangel.. sikkert bare mest syt siden jeg har en dårlig dag. ikke noe et par timers god musikk ikke kan kurere..

Isj da.. *gi en god klem til phax*

Det går nok bra skal du se :)

Slipknot - Vermilion Pt.2 er en god sang...

Lenke til kommentar

Isj da.. *gi en god klem til phax*

Det går nok bra skal du se :)

Slipknot - Vermilion Pt.2 er en god sang...

takker.. :)

 

ja den er veldig bra, glimrende tekst.. men hjelper ikke så veldig på humøret. hive på soad, mezmerize og tvangssmile litt! :green: <- se det hjelper.

Lenke til kommentar

Hey, cockfags!

 

Jeg har boller i ovnen snart! Om dere kommer i løpet av en time skal dere få smake. Er det over en time - ingen boller.

 

(Jeg ville vært svært forsiktig med å smake på noe Fredrik har bakt*)

 

*Ferdigpose, tilsett vann og gjær.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Det har vert fint vær i hele dag, med sol og litt skyer.

Men hvorfor i svarte skulle de ekstremt gråe skyene legge seg over huset mitt som et vått teppe som hålder på vann?

Har eg følelse på at teppet er utmattet og snart kommer til å slippe litt vann, men får ikke håpe det :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...