Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Kan du ikke bare sende henne en sms om hun kan

komme på da? :)

5139843[/snapback]

 

eller for engangs skyld ikke være pålogga når hun logger på og vise at han faktisk har et liv utenfor verdensveven.

5139864[/snapback]

Idé det også. Husker jeg satt med MSN på "vis som ikke pålogget" og ventet på min utkårede for en god stund siden. Da hun logget logget jeg også på 2-3 minutter etterpå. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

chills:

 

Spør om nr hennes neste gang du

ser henne eller hun er på msn :)

 

Hvis du ikke tør, så kan det være

en god unnskyldning å si at du skal sende

henne en artig mld, kjedemld eller noe sånt ;)

 

 

 

Tomat-Ulf: Men tenk om hun også sitter sånn.

Da blir dere sittende i en evighet begge to :p

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Jeg har aldri møtt henne før... og hun har nettopp slått opp med kjæresten.. så det blir liksom som sitte fast i "ingenmannsland"...

Men det er greit nok.. hun e kozelig å preike med på msn.. vet ikke hvor det ender men jeg håper..

liker det som det nå.. hun e liksom en jævlig god venn.. eg sier ting til hun som eg ikke kan si til folk som eg har kjent de siste 10åra.. hun e ærlig.. det e bra

Men jeg vil jo ikke utelukke helt å bli sammen med hun.. men det ser mørkt ut..

Endret av chills
Lenke til kommentar
Jeg har aldri møtt henne før... og hun har nettopp slått opp med kjæresten.. så det blir liksom som sitte fast i "ingenmannsland"...

Men det er greit nok.. hun e kozelig å preike med på msn.. vet ikke hvor det ender men jeg håper..

liker det som det nå.. hun e liksom en jævlig god venn.. eg sier ting til hun som eg ikke  kan si til folk som eg har kjent de siste 10åra.. hun e ærlig.. det e bra

Men jeg vil jo ikke utelukke helt å bli sammen med hun.. men det ser mørkt ut..

5139907[/snapback]

 

Hmm.. ikke møtt henne? Hvordan kan du da bli forelsket i henne?

(Ikke frekt ment altså)

 

 

Edit:

 

Tomat-Ulf: Okei.. trist å høre.. Men kanskje det beste

i lengden? Er mange fisk i havet vettu :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Dagen ungdom :!:

 

Vet ikke men det ligger litt dypere.. bilder kan lyve.. og gjør de det så kommer noen til å dø..

Det e litt vanskelig... generellt sett.. så blir alt litt sånn confusa... forelska.. e stertk ord.. heller kraftig betatt.. og mulig for å bli utvikle seg til noe mer.. då..

har aldri heller vært forelska før.. så kan ikke si noe mer om det..

 

Som jeg har nevnt tidligere.. havet e full av fisk men de e faen ikke lik ;)

Endret av chills
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...