SnowDOG_ Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Skjønner ikke dette tufte hysteriet. Ka.... korfor... Kanskje det har noe med at eg er MEKTIG lei alt som ligner reality og tv generelt. .shrug: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Skjønner ikke dette tufte hysteriet. Ka.... korfor... Kanskje det har noe med at eg er MEKTIG lei alt som ligner reality og tv generelt. .shrug: 5139611[/snapback] Signed. Er bare lei alt som har med "kampen om den bilen eller den ferien" Reality tv, og tv gennerelt kan bare gå bort for min del. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Men Tufte har ihvertfall sjarm da men ja, realityserier må det snart ta slutt på. Hadde de enda klart å lage noe nytt, ikke kjøpt opp ting de har vist i utlandet i flere år, samt 5+ sesonger av hver serie. Endret 11. november 2005 av smetho Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Så var det kveld.. til og med fredags kveld.. Jippi... kjempe gøy *sitte her og halvsove foran dataen håpe på at en skjønn jente logger på msn og gjør kvelden litt mer interresant.* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Lillebror er og ser på kampen nå. Tror jeg tar meg en tur inn til sentrum og ser litt på det nye ungdomshuset (Heter public om noen lurer.) Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Så var det kveld.. til og med fredags kveld.. Jippi... kjempe gøy *sitte her og halvsove foran dataen håpe på at en skjønn jente logger på msn og gjør kvelden litt mer interresant.* 5139733[/snapback] trodde ikke du likte jenter jeg? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Elsker jenter eg... absolutt... men du må huske at hat og kjærlighet.. ligger veldig nært.. og ikke qoute meg på noe eg har sagt tidligere.. :!: Akkurat nå er den en jente.. som "plager" meg.. eg digger jenter.. men blir bare litt oppgitt til tider.. jenter e så utrolige men igjen så => Neida.. for all del.. skulle gjort alt for en sjanse med den jenta.. men no er det ikke noe nytt da.. gutt like jente.. jente.. ikke like gutt.. bla bla bla.. lei Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jenter = 5139782[/snapback] Vanskelig å "lese" vet aldri når de faktisk vil noe.. eller bare leker.. og ting blir bare teit.. ikke kom her og si at jenter e en åpen bok for då... slapp you der du sitter :!: Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Var og tok peeling+noe annet i dag. Vet at det er Joackimete, men jeg er seriøst plaget av uren hud, kviser osv. Det gjorde noe helvetes vondt! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ka koster peeling? * så kjedelig det e å bare stirre på skjermen mens eg venter på at hun skal logge på, kvepper hver gang noen logger på... * :!: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Skjønner ikke dette tufte hysteriet. Ka.... korfor... Kanskje det har noe med at eg er MEKTIG lei alt som ligner reality og tv generelt. .shrug: 5139611[/snapback] Signed. Er bare lei alt som har med "kampen om den bilen eller den ferien" Reality tv, og tv gennerelt kan bare gå bort for min del. 5139660[/snapback] Hvor skal du se filmer da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hvor skal du se filmer da? 5139812[/snapback] leie/kjøpe/piratkopiere? kan ikke huske sist jeg så en film som gikk på tv.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 * så kjedelig det e å bare stirre på skjermen mens eg venter på at hun skal logge på, kvepper hver gang noen logger på... * :!: 5139811[/snapback] Kan du ikke bare sende henne en sms om hun kan komme på da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 * så kjedelig det e å bare stirre på skjermen mens eg venter på at hun skal logge på, kvepper hver gang noen logger på... * :!: 5139811[/snapback] Kan du ikke bare sende henne en sms om hun kan komme på da? 5139843[/snapback] God idé! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tomat-Ulf: Synes jeg og Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Lynn - are you online *Nynne* Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Kan du ikke bare sende henne en sms om hun kan komme på da? 5139843[/snapback] eller for engangs skyld ikke være pålogga når hun logger på og vise at han faktisk har et liv utenfor verdensveven. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Har ikke nummeret... hun e så jævlig hemmelighets full.. vet veldig lite.. men igjen så mye.. e litt rart.. men sånn e det.. Ja, du sa noe der.. gid jeg kjente henne godt skikkelig godt.. faen då.. eg trenger ikke dette no.. Nei.. arg.. men hun e no utrolig då... kjempe utrolig.. og elsker og snakke med hun msn.. Mhm... nope.. Endret 11. november 2005 av chills Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hvor skal du se filmer da? 5139812[/snapback] leie/kjøpe/piratkopiere? kan ikke huske sist jeg så en film som gikk på tv.. 5139822[/snapback] Hvor skal han se en kjøpt film da? På dataen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg