Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har funnet spillekonsoll til JoachimR her! :)

 

link.

Jævlig pheet!

 

Singstar er kult for de som kan synge... Joachim skjønte plutselig hvorfor han sluttet å synge i kor...

 

Den IE-tråden, det var ikke noe som PCen tok skade av? Antar den bare lukket ned explorer?

Tråden gjorde sånn at IE kræsjet og kun folk med Firefox og Opera kunne svare i tråden.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

Nå har det vært lenge siden jeg har posta her. Prøvd å få det til, men har ikke vært så lett.

 

I går var jeg i bursdag, vi var 6 stykker, skikkelig artig. Ble mye trampolinehopping, klarte ikke slutte jeg. Også noe film playstation 2 og kaker.

Så etter det ble alle kjørt av foreldrene hans til foreldremøte om polenturen vi skal ha til høsten. (stor bil) (Der venta pappa som også skal være med på turen).

 

Kom ikke hjem før klokka 22:00, da fikk jeg såvidt lest litt rundt her på forumet.

 

I dag var det skole. I dag mens vi satt og venta på at noen skulle låse opp klasserommet, kom klasseforstanderen vår, også sa hun: Gratulerer med dagen Preben" . Da ble jeg nesten litt redd for at jeg hadde glemt bursdagen, at den var flyttet eller at alt jeg tidligere hadde opplevd var en del av en drøm. Men så kom lettelsen: Du har navnedag i dag. Du og Pernille!

 

Så var det gym, og det var litt morsomt :grin: . Jeg hadde nemlig glemt halvparten av gymtøyet (trodde jeg). Først så pakket jeg nedi 2 håndklær. Så skulle jeg finne treningstøyet. Det fant jeg, men jeg puttet de på bånn av sekken for så å ta posen med håndklærne oppå der igjen! Når jeg da skulle ha gym trakk jeg bare posen opp og glemte treningstøyet. Når jeg da kom til gymmen så jeg bare at det var to håndklær oppi og hadde glemt at treningstøyet var i sekken og trodde jeg hadde glemt å putte det oppi posen og at de lå i gangen hjemme elns. Så da hadde jeg ikke gym. Etterpå oppdaget jeg jo at det bare hadde vært i sekken! :blush:

 

@ @kd: Den kritikken der likte jeg! Jeg liker veldig å få kommentarer på ting jeg gjør, om det er bra, om andre er uenig, om de syns de var dårlig eller hva jeg kunne forbedret. Det får meg til å kanskje bli bedre på ting og utvikle meg mer.

Har ikke hel sansen for de som bare sier: -Det var bra eller -Det var dårlig.

Det forteller meg jo absolutt ingenting. Jeg er også en person som er interessert i å debattere, høre andres meninger osv. (og vinne over andre i heftige diskusjoner :innocent: )

Forbedret den ørlite grann og fulgte noen av tipsa dine.

Når det gjelder skrivefeilene er nok bare det slurvefeil, pleier som oftest å få skryt over min fremragende rettskrivning :green: Men komma og puntum (hvem og hvor de skal når) sliter jeg litt med.

 

Å nei, hva er det med meg og lange innlegg? :cry:

 

TSP

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...