Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg har klaget inn karakteren på både nynorskstilen og norskstilen... Ikke faen om hun skal komme her og fortelle meg at jeg er dårlig.

5135342[/snapback]

Du er dårlig, Joachim. Stop making a fool out of yourself. Læreren din er nødt til å le av nynorsken din. Det er heller ingen som er nynorske...

Lenke til kommentar
Altså geografi er et av de verste fagene(vk1) !

5135633[/snapback]

Kan jeg tenke meg til. Tror jeg holder meg til realfagene, jeg. Da får jeg jo flere poeng, også, og det er jo fint og bra. Men jeg skal kutte skravlinga mi nå, må nesten gjøre litt mattelekser. (Nå kommer sikkert Skarstad (som går i klassen min) snart og begynner å le av meg som faktisk gjør mattelekser.)

Kenneth: Funker ikke i Opera, altså ubrukelig. Dermed basta.

5135666[/snapback]

Geografi (med eldre historie) er obligatorisk hvis du velger AF.

Lenke til kommentar
Kan jeg tenke meg til. Tror jeg holder meg til realfagene, jeg. Da får jeg jo flere poeng, også, og det er jo fint og bra. Men jeg skal kutte skravlinga mi nå, må nesten gjøre litt mattelekser. (Nå kommer sikkert Skarstad (som går i klassen min) snart og begynner å le av meg som faktisk gjør mattelekser.)

Ahahahahaha! Gjør du mattelekser?! :!: At det går ann å gjøre lekser på en eh... torsdag som denne! Ærlig talt er det vel jeg som burde jobbe med matte, men jeg har da bedre ting å gjøre enn det.

Lenke til kommentar
Og jeg har klaget inn karakteren på både nynorskstilen og norskstilen... Ikke faen om hun skal komme her og fortelle meg at jeg er dårlig.

5135342[/snapback]

Du er dårlig, Joachim. Stop making a fool out of yourself. Læreren din er nødt til å le av nynorsken din. Det er heller ingen som er nynorske...

5135717[/snapback]

Eg er itte dårleg! Eg er særs god. Ja. Det stæm! Vi ska nu se kva den andre lærararen som skal sjå stila mi seie.

Jeg må se å få tatt sol snart, har bare ikke funnet tid...

Lenke til kommentar
Eg er itte dårleg! Eg er særs god. Ja. Det stæm! Vi ska nu se kva den andre lærararen som skal sjå stila mi seie.

Eg trur at du skal drita ein lang ein i å klaga på nynorskkarakteren din. :tease:

5135861[/snapback]

Hun sa at det var helt greit, at hun syntes det var moro å få sjekket karakteren hun gav opp i mot hva andre lærere ville gitt. Hun lovte at jeg ikke skulle tape på å klage ihvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...