Gjakmarrja Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Dere trenger denne: Nynorsk oversetter 5135652[/snapback] Utrolig rått da.. nynorsk karakteren min e redda.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Dere trenger denne: Nynorsk oversetter 5135652[/snapback] Den gjør da bare om jeg til eg...? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Den oversetteren der var ikke mye verdt. Jeg kan komme med noen saftige glosar du kæn teke med! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Og jeg har klaget inn karakteren på både nynorskstilen og norskstilen... Ikke faen om hun skal komme her og fortelle meg at jeg er dårlig. 5135342[/snapback] Du er dårlig, Joachim. Stop making a fool out of yourself. Læreren din er nødt til å le av nynorsken din. Det er heller ingen som er nynorske... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Altså geografi er et av de verste fagene(vk1) !5135633[/snapback] Kan jeg tenke meg til. Tror jeg holder meg til realfagene, jeg. Da får jeg jo flere poeng, også, og det er jo fint og bra. Men jeg skal kutte skravlinga mi nå, må nesten gjøre litt mattelekser. (Nå kommer sikkert Skarstad (som går i klassen min) snart og begynner å le av meg som faktisk gjør mattelekser.) Kenneth: Funker ikke i Opera, altså ubrukelig. Dermed basta. 5135666[/snapback] Geografi (med eldre historie) er obligatorisk hvis du velger AF. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Kan jeg tenke meg til. Tror jeg holder meg til realfagene, jeg. Da får jeg jo flere poeng, også, og det er jo fint og bra. Men jeg skal kutte skravlinga mi nå, må nesten gjøre litt mattelekser. (Nå kommer sikkert Skarstad (som går i klassen min) snart og begynner å le av meg som faktisk gjør mattelekser.) Ahahahahaha! Gjør du mattelekser?! :!: At det går ann å gjøre lekser på en eh... torsdag som denne! Ærlig talt er det vel jeg som burde jobbe med matte, men jeg har da bedre ting å gjøre enn det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Og jeg har klaget inn karakteren på både nynorskstilen og norskstilen... Ikke faen om hun skal komme her og fortelle meg at jeg er dårlig. 5135342[/snapback] Du er dårlig, Joachim. Stop making a fool out of yourself. Læreren din er nødt til å le av nynorsken din. Det er heller ingen som er nynorske... 5135717[/snapback] Eg er itte dårleg! Eg er særs god. Ja. Det stæm! Vi ska nu se kva den andre lærararen som skal sjå stila mi seie. Jeg må se å få tatt sol snart, har bare ikke funnet tid... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Oversettern har levd i en drøy uke og er ikke oppdatert på 5 dager så selvsagt er den litt retard. Men den er uansett bedre enn nynorsken til Joachim® Gi det noen uker så er den klikka. Nå har den vel 50 ord eller no som den oversetter. Haha: Tsjekkerne ser ikke forskjell på Riise og Gamst :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Det var latterlig nynorsk jokke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 ok.. jeg suger i fargelegging i ps Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 ok.. jeg suger i fargelegging i ps 5135750[/snapback] Tsss, synes det var ganske bra jeg titusen ganger bedre enn meg i mspaint.exe™ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Dæven disse bolern på tvnorge er sjuke! Ser ut som menn.. EDIT: haha, nynorsk oversetter :!: Endret 10. november 2005 av Bundy Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Spste digg mat og så mythbusters. Spiste stekte kyllingvinger, eggerøre og stekte skiver BTW: For og skryte litt så fikk jeg matteprøven min tilbake i dag, fikk 6/5! Men nå går jeg og gjør litt lekser og hører på east clubbers - crazy. *Le litt av jokke* Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Dere trenger denne: Nynorsk oversetter 5135652[/snapback] Word har jo faktisk nynorsk ordbok, men de som ikke har Word kan vel få bruk for den... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 God ide.. kan han ikke bare "rippe" ordboken fra word... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Eg er itte dårleg! Eg er særs god. Ja. Det stæm! Vi ska nu se kva den andre lærararen som skal sjå stila mi seie. Eg trur at du skal drita ein lang ein i å klaga på nynorskkarakteren din. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Eg er itte dårleg! Eg er særs god. Ja. Det stæm! Vi ska nu se kva den andre lærararen som skal sjå stila mi seie. Eg trur at du skal drita ein lang ein i å klaga på nynorskkarakteren din. 5135861[/snapback] Hun sa at det var helt greit, at hun syntes det var moro å få sjekket karakteren hun gav opp i mot hva andre lærere ville gitt. Hun lovte at jeg ikke skulle tape på å klage ihvertfall. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Envær nynorsklærer som gav noe høyere enn 2- på en slik tekst burde straffepules! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Dere trenger denne: Nynorsk oversetter 5135652[/snapback] Det var jo bra at jeg fant en sånn en til slutt! men da burde den kunne oversette litt flere ord enn eg Prøvde meg særlig, men da kom det bare opp særlig, det er jo særleg? og fornøyd = fornøyd (nøgd) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Gleder meg til eg får trainz06 det blir artig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg