Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg har en lillebor som er 10 år yngre enn meg. Hvis har er litt plagsom, så sier jeg bare at han ikke får låne PCen min til å se på anime. Eller at jeg sletter savene hans på diverse spill.

8 år å ser på anime?!

Digimon å slikt da?

Uansett.. Forstår han særlig mye da? Når man er 8 år er man ikke en reser akkurat til å lese engelsktekst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Funker ikke.

 

Herre, jeg har prøvd alt.

da er det bare en ting igjen, har han noe slaks kose dyr han elsker over alt i verden.... viss kose dyr:

 

-stjel det

-gjøm det

-trug han med at "teddy" kommer til å "forsvinne" viss han ikkje skjerper seg eller sier noe til foreldrene dine.

-viss han sier noe til foreldrene dine husk den gylne regel:

Benekt, benekt og benekt.....

Han har ikke noe sånt, jeg kan jo gjemme den nyinkjøpte PS2en hans. :hmm:

 

Hvor gammel er lillebroren din?

En jeg kjenner, når lillebroren oppførte seg som en drittunge sa han at han skulle ringe til politiet å be dem ta han i fengsel siden han bråka

Om han ikke er så gammel så kan ha gå på det

Han er 10 år, han vil nok ikke gå på det nå. Brukte det før da, bare at jeg sa at "lavamonsteret kommer" (Han var redd for "lavamonsteret" :p )

 

Jeg har en lillebor som er 10 år yngre enn meg. Hvis har er litt plagsom, så sier jeg bare at han ikke får låne PCen min til å se på anime. Eller at jeg sletter savene hans på diverse spill.

Han har jo fått totalforbud på å bruke PS2en min i 3 år, han kjøpte seg sin egen PS2 i går, men han har ingen memory card, han bruker mitt for øyeblikket. Det skal han ihvertfall ikke få bruke. Vi har felles datamaskin og.

 

 

Har ihvertfall startet med å overse ham totalt, og fra nå av skal jeg ta alt som er mitt som han har.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...