porcelaiN Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg har en lillebor som er 10 år yngre enn meg. Hvis har er litt plagsom, så sier jeg bare at han ikke får låne PCen min til å se på anime. Eller at jeg sletter savene hans på diverse spill. 8 år å ser på anime?! Digimon å slikt da? Uansett.. Forstår han særlig mye da? Når man er 8 år er man ikke en reser akkurat til å lese engelsktekst. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 ehs5: Hvor gammel er lillebroren din?En jeg kjenner, når lillebroren oppførte seg som en drittunge sa han at han skulle ringe til politiet å be dem ta han i fengsel siden han bråka :!: Om han ikke er så gammel så kan ha gå på det Så genial! Bare synd at lillebroren min er 13... Tror ikke han går på den Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Mindre artig med: 1. Husker du meg? 2. Festen til xxx for noen uker siden? 3. Er du glad i barn? får aldri fremmed folk på msn min jeg.. kanskje jeg lukter? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Mindre artig med: 1. Husker du meg? 2. Festen til xxx for noen uker siden? 3. Er du glad i barn? får aldri fremmed folk på msn min jeg.. kanskje jeg lukter? Cyberlukt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Morsomt når man får ukjente personer på msn... Spesielt når 14iser legger deg til og sier tre ting: 1: ASL? 2: Har du webcam? 3: Skal vi ha nettsex? Herr Brun Minner meg om da du la til meg jo! Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Cyberlukt hehe, kanskje ikke så rart folk legger meg til msn sin når de ser denne nydelige profilen! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hehe, kanskje ikke så rart folk legger meg til msn sin når de ser denne nydelige profilen! helt fantastisk bilde du hadde der msn-lista di er vel full den? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Funker ikke. Herre, jeg har prøvd alt. da er det bare en ting igjen, har han noe slaks kose dyr han elsker over alt i verden.... viss kose dyr: -stjel det -gjøm det -trug han med at "teddy" kommer til å "forsvinne" viss han ikkje skjerper seg eller sier noe til foreldrene dine. -viss han sier noe til foreldrene dine husk den gylne regel: Benekt, benekt og benekt..... Han har ikke noe sånt, jeg kan jo gjemme den nyinkjøpte PS2en hans. Hvor gammel er lillebroren din?En jeg kjenner, når lillebroren oppførte seg som en drittunge sa han at han skulle ringe til politiet å be dem ta han i fengsel siden han bråka Om han ikke er så gammel så kan ha gå på det Han er 10 år, han vil nok ikke gå på det nå. Brukte det før da, bare at jeg sa at "lavamonsteret kommer" (Han var redd for "lavamonsteret" ) Jeg har en lillebor som er 10 år yngre enn meg. Hvis har er litt plagsom, så sier jeg bare at han ikke får låne PCen min til å se på anime. Eller at jeg sletter savene hans på diverse spill. Han har jo fått totalforbud på å bruke PS2en min i 3 år, han kjøpte seg sin egen PS2 i går, men han har ingen memory card, han bruker mitt for øyeblikket. Det skal han ihvertfall ikke få bruke. Vi har felles datamaskin og. Har ihvertfall startet med å overse ham totalt, og fra nå av skal jeg ta alt som er mitt som han har. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 helt fantastisk bilde du hadde der msn-lista di er vel full den? jepp, drar mye damer med den profilen der! all fakta stemmer forresten også. kvinner liker gifte trailersjåfører med navnet Biff virker det som. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Arrgh.., etter en fest i helgen klarte selvfølgelig noen å drepe cden til singstaren.. (som er mine søstre sin).. Tror noen at cd-rens greier funker? Jaja.. festen var iallefall gøy Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 jepp, drar mye damer med den profilen der! all fakta stemmer forresten også. kvinner liker gifte trailersjåfører med navnet Biff virker det som. hørtes bra ut Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Arrgh.., etter en fest i helgen klarte selvfølgelig noen å drepe cden til singstaren.. (som er mine søstre sin).. Tror noen at cd-rens greier funker? Det funker, men ikke på veldig store og fæle riper. Har selv "skipdoctor". Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Arrgh.., etter en fest i helgen klarte selvfølgelig noen å drepe cden til singstaren.. (som er mine søstre sin).. Tror noen at cd-rens greier funker? Det funker, men ikke på veldig store og fæle riper. Har selv "skipdoctor". Hmm.. skal kjøpe en sånn da.. Den er litt stor Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hm, hva var egentlig greia i "Bruker du internett explorer? trorke det nei"-tråden? Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har funnet spillekonsoll til JoachimR her! link. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg aner ikke noe om dette, men går det ikke ann å laste ned å brenne PS2 spill på DVDer? Du har jo kjøpt lisens til å spille spillet, så det er vel ikke ulovlig? Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg aner ikke noe om dette, men går det ikke ann å laste ned å brenne PS2 spill på DVDer? Du har jo kjøpt lisens til å spille spillet, så det er vel ikke ulovlig? det går an ja, men det er også ulovlig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg aner ikke noe om dette, men går det ikke ann å laste ned å brenne PS2 spill på DVDer? Du har jo kjøpt lisens til å spille spillet, så det er vel ikke ulovlig? Man betaler for lisens og retten til og bruke programvaren Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hm, hva var egentlig greia i "Bruker du internett explorer? trorke det nei"-tråden? Les hele og du forstår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg