LarsP Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Penishistorie? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Our records show that you were a bidder or buyer of one or more of this seller's items. We recently removed all of this seller's listings and have suspended the seller's trading privileges. Due to privacy concerns we will not be able to share further details related to this seller. My luck Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 WOHO! lønningsdag. <3 Så da ble det julegaveshopping på apple.no. 1x iPod nano 4 GB hvit (gravert: Dag + Kristina = Tøft!) 1x Apple iPod nano Lanyard Headphones 1x Apple iPod nano Tubes Nå får faen meg dama bli fornøyd.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Litt av en holdning ananas. *skuffet* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Penishistorie? 5134037[/snapback] Pluss den deilige kuk-ost historien for en god stund siden Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Litt av en holdning ananas. *skuffet* 5134062[/snapback] De fleste blir det når jeg sier det, derfor snakker jeg så sjelden om det. Men tro meg vær så snill, jeg har grunn til å i hvert fall mislike dem, om ikke hate dem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) WOHO! lønningsdag. <3 Så da ble det julegaveshopping på apple.no. 1x iPod nano 4 GB hvit (gravert: Dag + Kristina = Tøft!) 1x Apple iPod nano Lanyard Headphones 1x Apple iPod nano Tubes Nå får faen meg dama bli fornøyd.. 5134050[/snapback] Heldige dame, bare be henne bruke itubes fra hun opner pakken. Har bare noen synelige riper BAK på min EDIT: Hvis hun er skikkelog streng på riper, be henne sette en sånn beskytter til skjermen som følger med på mobiler på nanoen Endret 10. november 2005 av Bundy Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 De fleste blir det når jeg sier det, derfor snakker jeg så sjelden om det. Men tro meg vær så snill, jeg har grunn til å i hvert fall mislike dem, om ikke hate dem. 5134075[/snapback] Jeg fikk også litt avsmak på asiatere når jeg bodde i australia. der nede er det sikkert 50% asiatere.. eller så virker det bare sånn. for det er et slitsomt folkeslag. men det gikk over etterhvert og nå er jeg tilbake i mitt urasistiske jeg. og når det gjelder asiatiske jenter, så kan de være sinnsykt pene de! men det peneste er jo skikkelige blandingsraser da. (så lenge det er en vellykka blanding ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Litt av en holdning ananas. *skuffet* 5134062[/snapback] De fleste blir det når jeg sier det, derfor snakker jeg så sjelden om det. Men tro meg vær så snill, jeg har grunn til å i hvert fall mislike dem, om ikke hate dem. 5134075[/snapback] Vi alle opplever ting med forskjellig folk som får oss til å generalisere hele gjengen og hate de. Før HATET eg arabere/muslimer men som sagt så er det bare idiotisk å generelisere. Nå sliter eg ikke med det problemet der lenger. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 fortell ananas. BTW: jeg vil til japan/kina 5134032[/snapback] http://outpostnine.com/editorials/teacher.html Kancho? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Hvis jeg skal stille spørsmål om webcam, hvilken kategori passer det best under? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Hvis jeg skal stille spørsmål om webcam, hvilken kategori passer det best under? 5134209[/snapback] Viss du har knust det og lurer på rep så hardware klarer du ikke å installere driver så software... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Hvis jeg skal be noen anbefale meg et webcam jeg kan kjøpe til meg selv? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Er det en fysisk feil på webkameraet - Her Er det en driverfeil, eller annen software som sliter (msn feks), så Her Hvis du skal kjøpe selv så er det den øverste. Endret 10. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Forøvrig har dette vært så og si den kjedeligste uka på lenge. Jeg er syk, syk og mer syk - noen som vil komme på sykebesøk? Jeg kjeeeeeeeeeder meg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Oy, sånnem monohjul ser dødsfete ut, sånne som du sitter i og kjører. Tenk og bourne med en sånn HAHAH, han ene opna luftventilen elns for mopedmotoren. Endret 10. november 2005 av Bundy Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Forresten var Thor Joachim fra Heia Tufte og klippet seg samtidig som meg i dag. Han virket mindre nerd i virkeligheten. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Forresten var Thor Joachim fra Heia Tufte og klippet seg samtidig som meg i dag. Han virket mindre nerd i virkeligheten. 5134289[/snapback] TV brings out the best. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Nå funker ikke hustelefonen fra telenor Tomat-Ulf: Kan jeg få ta på deg? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. november 2005 Rapporter Del Skrevet 10. november 2005 Til de på Lilllehammer, Brutal kuk spiller på felix i morra. Be there Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg