Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WOHO! lønningsdag. <3

 

Så da ble det julegaveshopping på apple.no.

 

1x iPod nano 4 GB hvit (gravert: Dag + Kristina = Tøft!)

1x Apple iPod nano Lanyard Headphones

1x Apple iPod nano Tubes

 

 

Nå får faen meg dama bli fornøyd.. :wee:

5134050[/snapback]

Heldige dame, bare be henne bruke itubes fra hun opner pakken. Har bare noen synelige riper BAK på min :D

EDIT: Hvis hun er skikkelog streng på riper, be henne sette en sånn beskytter til skjermen som følger med på mobiler på nanoen ;)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
De fleste blir det når jeg sier det, derfor snakker jeg så sjelden om det. Men tro meg vær så snill, jeg har grunn til å i hvert fall mislike dem, om ikke hate dem.

5134075[/snapback]

 

Jeg fikk også litt avsmak på asiatere når jeg bodde i australia. der nede er det sikkert 50% asiatere.. eller så virker det bare sånn. for det er et slitsomt folkeslag.

 

men det gikk over etterhvert og nå er jeg tilbake i mitt urasistiske jeg. :)

 

og når det gjelder asiatiske jenter, så kan de være sinnsykt pene de! men det peneste er jo skikkelige blandingsraser da. :love: (så lenge det er en vellykka blanding :p )

Lenke til kommentar
Litt av en holdning ananas. *skuffet*  :nei:

5134062[/snapback]

De fleste blir det når jeg sier det, derfor snakker jeg så sjelden om det. Men tro meg vær så snill, jeg har grunn til å i hvert fall mislike dem, om ikke hate dem.

5134075[/snapback]

Vi alle opplever ting med forskjellig folk som får oss til å generalisere hele gjengen og hate de. Før HATET eg arabere/muslimer men som sagt så er det bare idiotisk å generelisere. Nå sliter eg ikke med det problemet der lenger.

 

:shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...